محافل 10گانه انس با قرآن در گیلان برگزار می‌شود
کد خبر: 4123979
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷

محافل 10گانه انس با قرآن در گیلان برگزار می‌شود

محافل 10گانه انس با قرآن به مناسبت گرامیداشت اعیاد شعبانیه و با هدف ترویج فرهنگ قرآنی از امروز، 4 تا 16 اسفندماه در شهرهای مختلف استان گیلان برگزار می‌شود.

محافل 10 گانه قرآن در استان گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان، محافل 10گانه انس با قرآن به مناسبت گرامیداشت اعیاد شعبانیه و با هدف ترویج فرهنگ قرآنی از امروز، 4 تا 16 اسفندماه به همت و مشارکت اداره‌کل اوقاف، اتحادیه مؤسسات قرآنی گیلان، اداره‌کل ارشاد، مؤسسه تسنیم قرآن و عترت و جمعیت قرآنیان استان گیلان در شهرهای مختلف برگزار می‌شود.

این محافل در شهرهای رشت، لاهیجان، لنگرود، آستارا، بندرانزلی، املش، تالش، آستانه اشرفیه، رودسر و فومن با حضور و تلاوت قاریان مطرح ملی و استانی برگزار می‌شود. نخستین محفل ساعت 19 امروز، چهار اسفندماه با تلاوت مهدی غلام‌نژاد، محمدرضا نمازی و آرش سیفی‌زاده در مسجد جامع تالش برگزار می‌شود.

استاد محمود لطفی‌نیا، حسین فردی، مهدی عبرتی، سیدمصطفی حسینی، سعید پرویزی، مهدی غلام‌نژاد، یوسف ایزدی، مهدی عبرتی، محمدرضا نمازی، وحید خزایی، ابراهیم فلاح تبسم چهره، هادی موحد امین، هادی اسفیدانی، حمیدرضا احمدی‌وفا، ابوالفضل زیبایی و امیدرضا رحیمی از جمله قاریان ممتاز بین‌المللی، ملی و استانی هستند که در این محافل 10 گانه قرآن، قرائت می‌کند.

انتهای پیام
captcha