رودسر از پتانسیل‌های قوی در حوزه قرآنی برخوردار است
کد خبر: 4124481
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۴

رودسر از پتانسیل‌های قوی در حوزه قرآنی برخوردار است

فرماندار شهرستان رودسر با اشاره به اینکه اين شهرستان از پتانسیل‌های قوی در حوزه قرآنی برخوردار است، گفت: جا دارد با تقویت محافل قرآنی بتوانیم فضای قرآنی را در جامعه تسری دهیم و از این فضای نورانی و معنوی برای اعتلای نظام اسلامی کمک بگیریم و در مسیر قرآنی گام برداریم.

محمدرضا شهاب زاده فرماندار رودسر

به گزارش ایکنا از گیلان، محمدرضا شهاب‌زاده، فرماندار شهرستان رودسر شامگاه، ۶ اسفندماه در جریان سومین محفل قرآنی شعبانیه که مسجد طالب‌زاده رودسر برگزار شد، با تبریک اعیاد شعبانیه و ضمن قدردانی از بانیان برگزاری اين محفل قرآنی، اظهار کرد: رودسر افتخارات بسیاری در حوزه قرآنی دارد و به نوعی قاری‌پرور است.

وی افزود: مساجد شهرستان به‌ویژه موقوفه طالب‌زاده فعالیت‌های بسیار خوبی در حوزه قرآنی برای نوجوانان، جوانان و بزرگسالان دارند و همچنین در مناسبت‌های مختلف اقدام به برگزاری ویژه‌برنامه‌های قرآنی و فرهنگی می‌کنند.

فرماندار شهرستان رودسر با اشاره به اینکه اين شهرستان از پتانسیل‌های قوی در حوزه قرآنی برخوردار است، تصریح کرد: جا دارد با تقویت محافل قرآنی بتوانیم فضای قرآنی را در جامعه تسری دهیم و از این فضای نورانی و معنوی برای اعتلای نظام اسلامی کمک بگیریم و در مسیر قرآنی گام برداریم.

وی گفت: سیاستی که در حوزه‌های مختلف شهرستان اعمال می‌شود بنا بر این است که برای قشر نوجوان و جوان در حوزه‌های متعدد دوره‌های قرائت و حفظ قرآن کریم آموزش‌های تخصصی در مساجد برگزار شود، امیدواریم با پرورش قهرمانان قرآنی ادامه‌دهنده راه کسانی باشیم که تلاش بسیاری کردند.

انتهای پیام
captcha