سی‌و‌دومین مسابقات قرآن و عترت دانشگاه فرهنگیان در رشت آغاز شد
کد خبر: 4060680
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸

سی‌و‌دومین مسابقات قرآن و عترت دانشگاه فرهنگیان در رشت آغاز شد

نخستین روز از سی‌و‌دومین مسابقات قرآن و عترت دانشگاه فرهنگیان، از صبح امروز، نهم خردادماه در پردیس بنت‌الهدی صدر رشت آغاز به‌کار کرد.

مسابقات قرآن و عترت دانشگاه فرهنگیان در رشت آغاز شد

به گزارش ایکنا از گیلان، در نخستین روز از آغاز رسمی برگزاری سی‌و‌دومین جشنواره قرآن و عترت دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان به میزبانی استان گیلان، مسابقات رشته‌های قرائت(تحقیق و ترتیل)، حفظ(۲۰،۱۰،۵ جزء و کل)، اذان و دعاخوانی از ساعت ۸ صبح امروز، نهم خردادماه در پردیس بنت‌الهدی صدر رشت در حال برگزاری است.

در این مسابقات که پس از دو سال برگزاری مجازی به دلیل شرایط کرونا، اکنون در بخش آوایی به‌صورت حضوری برگزار می‌شود، گیلان میزبان بیش از 311 دانشجومعلم در بخش آقایان و بانوان از ۳۱ استان کشور است که در ۸ رشته بخش آوایی قرآن با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

همچنین سایر بخش‌های این جشنواره شامل رشته‌های هنری، ادبی، پژوهشی، فناوری، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه، پیش از این به‌صورت مجازی برگزار شده بود که در این ایام توسط هیئت داوران، داوری شده و از برگزیدگان در اختتامیه مسابقات تجلیل خواهد شد.

گفتنی است، این دوره از مسابقات طی امروز و فردا با حضور متسابقین برگزار می‌شود و آئین اختتامیه سی‌و‌دومین جشنواره قرآن و عترت دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان، با حضور مسئولان کشوری و استانی چهارشنبه، ۱۱ خردادماه در تالار مرکزی رشت برپا خواهد شد.

مسابقات قرآن و عترت دانشگاه فرهنگیان در رشت آغاز شدمسابقات قرآن و عترت دانشگاه فرهنگیان در رشت آغاز شد

انتهای پیام
captcha