کارگاه آموزشی ارتقای مربیان قرآن منطقه سوم نبوت برگزار شد + عکس
کد خبر: 4185013
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳

کارگاه آموزشی ارتقای مربیان قرآن منطقه سوم نبوت برگزار شد + عکس

کارگاه‌های آموزشی ارتقای سطح علمی - تخصصی مربیان قرآن با حضور سعید پرویزی در منطقه سوم نبوت دریایی کنارک برگزار شد.

کارگاه آموزشی ارتقای مربیان قرآن منطقه سوم نبوت برگزار شد + عکسناوسروان الهیات سعید ملایی، مسئول قرآن، عترت و نماز منطقه سوم دریایی نبوت کنارک در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به برنامه‌های سالروز گرامیداشت نیروی دریایی ارتش طی این هفته گفت: با توجه به برنامه‌‌ریزی‌های مدون در راستای اجرای برنامه‌های مصوب ابلاغی قرآن، عترت و نماز در توسعه سواحل مکران پیرو منویات‌ رهبر معظم انقلاب، طبق بیانیه گام دوم انقلاب، ویژه‌برنامه‌های متنوعی با دعوت و حضور سعید پرویزی، قاری به مدت دو روز به منظور آموزش‌های تخصصی فنون تلاوت قرآن برگزار شد.

وی ادامه داد: این برنامه‌ها با هدف ارتقای بیش از پیش سطح علمی و تخصصی مقاطع مختلف کارکنان پایور، وظیفه، خانواده‌ها و مدارس کوی‌های سازمانی در حوزه قرآن، عترت و نماز انجام شد.

ملایی به برگزاری محافل انس با قرآن با رویکرد تدبری اشاره کرد و گفت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی ارتقای سطح علمی و تخصصی مربیان و نخبگان قرآنی، تجلیل از اساتید قرآنی و ‌نفرات منتخب طرح «رهپویان وحی» دارالتحفیظ شهدای ناوچه کنارک در تمامی سطوح سنی از دیگر برنامه‌های انجام شده طی این چند روز بوده است.

مسئول قرآن، عترت و نماز منطقه سوم نبوت نداجا به اهمیت ویژه‌برنامه‌های ابلاغی اشاره کرد و گفت: از دیگر برنامه‌های اجرایی در سطح منطقه سوم می‌توان به تکریم و دیدار با خانواده‌های موفق قرآنی، برگزاری صبحگاه معارفی و آموزش تعالیم آموزنده نهج‌البلاغه و برگزاری جشنواره مهدویت و نماز ویژه دانش‌آموزان مدارس کوی سازمانی اشاره کرد.

وی به برگزاری کارگاه آموزشی ارتقای سطح علمی و تخصصی مربیان قرآنی مسجد شهرک شهید مولایی و کارگاه ارتقای سطح علمی مربیان زینبیه شهرک شهید مولایی با تدریس سعید پرویزی، قاری بین‌المللی کشور اشاره کرد.

یادآور می‌شود، ویژه‌برنامه محفل انس و تدبر در قرآن کریم به طور مشترک با حضور پرشور نیروهای مسلح شهرستان‌های کنارک و چابهار و مسئولان لشکری و کشوری با تلاوت سعید پرویزی، قاری بین‌المللی کشور در مسجد حضرت ولی عصر(عج) شهرک شهید مولایی برگزار شد.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha