گروه‌های فلسطینی برای مقابله با توطئه‌های صهیونیسم متحد شوند
کد خبر: 4165744
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲
ناصر ابوشریف:

گروه‌های فلسطینی برای مقابله با توطئه‌های صهیونیسم متحد شوند

ناصر ابوشریف، نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران با بیان این‌که آن چه در مسجدالاقصی می‌گذرد بسیار خطرناک است، گروه‌های سیاسی فلسطینی را به اتحاد در چارچوب یک برنامه مبارزاتی برای مقابله با این توطئه‌ها فراخواند.

به گزارش ایکنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، وی این مطلب را در واکنش درخواست گروه‌های موسوم به هیکل برای ورود گسترده شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی در تعطیلات عبری ماه آینده و حمله اخیر نیروهای صهیونیست به نمازگزاران در باب الاسباط بیان کرد.
ابوشریف ادامه داد: مردم فلسطین تمام توطئه‌های قبلی دشمن را خنثی کردند و یقیناً خداوند به آنها توانایی و صبر برای مقابله با نقشه‌های شوم دولت افراطی صهیونیستی جدید را نیز عطا خواهد کرد.
وی با بیان اینکه طرح یهودی‌سازی قدس و تحمیل حاکمیت مطلق بر آن هدف رژیم صهیونیستی از بدو تأسیس بوده است، ادامه داد: این طرح‌ها پس از اشغال قدس در سال 1967 و الحاق بخش‌هایی از آن به رژیم، چند برابر شده است.
نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران یادآور شد: از آن زمان تاکنون قدس در تمام زمینه‌ها مورد هدف واقع شده و اکنون در سایه این حکومت فاشیستی می‌خواهند روند یهودی‌سازی و تحمیل حاکمیت صهیونیستی بر آن را تسریع بخشند که تصویب برنامه پنج ساله اخیر از سوی دولت صهیونیستی گواهی بر این مدعاست.
ابوشریف تأکید کرد که هدف از این طرح تغییر هویت دینی و فرهنگی فلسطینیان قدس و الحاق کامل آنها به رژیم است؛ زیرا بزرگترین مانع در مسیر تحقق پروژه‌های صهیونیستی در قدس هستند.
وی ادامه داد: از سوی دیگر، صهیونیسم دینی هم اکنون همه را به طرف عقاید دینی توراتی و تلمودی مسیحی خود سوق داده و مسجدالاقصی را در سطوح مکانی و دینی هدف قرار می‌دهد و سعی دارد مراسم دینی خود را در محوطه این مسجد انجام دهد تا براساس اعتقادات توراتی زمینه ظهور مسیح را فراهم کند.
ابوشریف از مردم فلسطین به ویژه قدس خواست با این پروژه‌ها مقابله کنند و گروه‌های سیاسی فلسطینی را به اتحاد در چارچوب یک برنامه مبارزاتی برای مقابله با این توطئه‌ها فراخواند.
وی ضمن درخواست از امت اسلامی برای عمل به وظیفه دینی، ملی و انسانی‌اش در قبال قدس، گفت چگونه دشمن میلیاردها دلار برای یهودی‌سازی قدس و محو تاریخ، تمدن و هویت دینی آن هزینه می‌کند اما امت اسلامی یا نظاره‌گر است و یا بخشی از آن با پروژه‌های صهیونیستی همراه شده است.
وی درباره تهدیدات صهیونیستی به ترور رهبران مقاومت فلسطین گفت که مقاومت این اظهارات را جدی می‌‌گیرد و با تمام توان با هر حمله‌ای مقابله خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha