صهیونیست‌ها حقی از قدس و مسجدالاقصی ندارند
کد خبر: 4169457
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۴
جنبش جهاد اسلامی:

صهیونیست‌ها حقی از قدس و مسجدالاقصی ندارند

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سخنانی تأکید کرد باید این موضوع را به صهیونیست‌ها بفهمانیم که هیچ حقی در قدس اشغالی و مسجدالاقصی ندارند.

به گزارش ایکنا به نقل از فلسطین الیوم، طارق السلمی، سخنگوی جنبش جهاد اسلامی در سخنانی گفت: از امت‌های اسلامی و عربی می‌خواهیم که با هر شیوه و ابزاری به اشغالگران صهیونیست بفهمانند که قدس یک موضوع عربی و اسلامی است و همه توافقنامه‌های امضا شده، هیچ حقی و سهمی از قدس به صهیونیست ها نمی‌دهد.

وی اضافه کرد: قدس سرفصل و موضوع اصلی مبارزه با اشغالگران و انتفاضه‌ها و نبردها با دشمن صهیونیستی بوده و خواهد بود و انگیزه اصلی جوانان امت اسلامی در مبارزه بی‌پایان با اشغالگران است.

سخنگوی جهاد اسلامی گفت: ملت فلسطین با مقاومت خود مانند گذشته در مقابل تلاش‌های اشغالگران برای هتک حرمت و اهانت به خادمان مسجدالاقصی عقب نشینی نخواهد کرد.

وی تصریح کرد: فرزندان فلسطین در قدس و سراسر خاک فلسطین، اهداف و توطئه‌های بن گویر را به شکست می‌کشانند همانطور که پیشتر نیز همه توطئه‌ها را ناکام گذاشتند.

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی گفت: طنین اذان و حضور خادمان و نمازگزاران در مسجدالاقصی، قدرتمندتر از دهشت افکنی رژیم اشغالگران و شهرک نشین‌های آن است.

السلمی اضافه کرد: گردان‌های قدس امروز جوانان فلسطین و امت اسلامی را در نبرد میدانی و جنگ نرم و آگاهی‌بخشی تحت عنوان «فلسطین مسئله اصلی امت اسلامی است» هدایت می‌کند.

وی افزود: گروه‌های مقاومت در فلسطین و خارج آن در حالی که به پایداری ملت فلسطین و شعله‌ور شدن مقاومت در مقابل اشغالگران امید بسته‌اند، هرگز در مقابل تجاوزها دست بسته باقی نمی‌ماند و تاریخ این را ثابت کرده است.

انتهای پیام
captcha