جامعه بین‌الملل باید با جنایات صهیونیست‌ها برخورد کند
کد خبر: 4166549
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۰
عضو جنبش حماس:

جامعه بین‌الملل باید با جنایات صهیونیست‌ها برخورد کند

عضو ارشد جنبش حماس در نوار غزه بر ضرورت اقدام جامعه بین‌الملل برای متوقف کردن جنایات رژیم صهیونیستی تأکید کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از فلسطین الیوم، باسم نعیم، عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی حماس در نوار غزه اظهارات کارولین گینز، وزیر توسعه و تعاون بلژیک در محکومیت تجاوزات و جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین به ویژه کودکان فلسطینی را تحسین کرد.

وی تأکید کرد: اظهارات این وزیر بلژیکی کاملاً بیانگر واقعیت‌های موجود در اراضی اشغالی در سایه روی کار آمدن کابینه تندرو و راست‌گرای کنونی است که چندین گزارش بین‌المللی هم به آن اشاره کرده است.

عضو ارشد حماس افزود: واکنش تند سران رژیم اشغالگر صهیونیستی بیانگر ترس و نگرانی این رژیم از برملا شدن افسانه‌های دروغین آن طی دهه‌های گذشته و اصرار بر ادامه جنایات خود علیه ملت فلسطین دور از چشم جهانیان و رسانه‌های بین‌المللی است.

وی همچنین جامعه بین‌الملل را به اتخاذ اقدامات و تدابیر فوری برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین و تضمین بازخواست و مجازات سران این رژیم به سبب ارتکاب جنایت علیه ملت، سرزمین و مقدسات فلسطین فراخواند.

هکارولین گینز روز جمعه در گفت‌وگو با روزنامه محلی دی مورگن به قتل و کشتار کودکان فلسطینی توسط اشغالگران اسرائیلی، نابودی روستاهای فلسطینی و تخریب مدارس و مراکز احداث شده به کمک اتحادیه اروپا اشاره کرده و این جنایات را مورد انتقاد قرار داد.

این درحالی است که سخنگوی جنبش جهاد اسلامی هم در سخنانی تأکید کرد: محور مقاومت در بالاترین سطح هماهنگی، عمل و پیگیری تجاوزات دشمن صهیونیستی قرار دارد.

مصعب البریم، سخنگوی جنبش جهاد اسلامی تصریح کرد که محور مقاومت اجازه ثبات و آرامش را به رژیم اشغالگر صهیونیستی نخواهد داد.

وی در واکنش به دیدار سه جانبه سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله، زیاد النخاله، دبیرکل جهاد اسلامی و صالح العاروری، نایب رئیس دفتر سیاسی حماس در بیروت گفت: محور مقاومت در بالاترین سطح هماهنگی، عمل و پیگیری تجاوزات دشمن صهیونیستی چه در فلسطین و چه در منطقه قرار دارد.

البریم افزود: وحدت میادین رکنی اساسی در دکترین مبارزاتی محور مقاومت است که رویکرد و مواضع رهبران مقاومت بازتاب‌دهنده آن است و در میدان عمل نیز شاهد اثبات آن هستیم. جهاد اسلامی هم رمز حفظ وحدت مقاومت است.

وی تصریح کرد که سال‌ها کار، جهاد و جانفشانی رهبران و مبارزان مقاومت برای رسیدن به این سطح از آمادگی برای نبرد با دشمن صهیونیستی یک هدف را دنبال می‌کرده و آن بازداشتن دشمن، در هم شکستن هیبت آن و خنثی کردن توطئه‌های خطرناک این رژیم در کشورهای اسلامی و عربی است.

انتهای پیام
captcha