برگزاری مرحله نهایی بخش کتبی مسابقات قرآن دانشگاه آزاد اسلامی
کد خبر: 4123072
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵

برگزاری مرحله نهایی بخش کتبی مسابقات قرآن دانشگاه آزاد اسلامی

مرحله دوم بخش نهایی رشته کتبی بیست و هفتمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی فردا دوشنبه، 1 اسفندماه به صورت سراسری در تمامی مراکز آموزشی این دانشگاه‌ در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

به گزارش ایکنا، واحد الکترونیک دانشگاه آزاد اسلامی همگام با سایر واحد‌های دانشگاهی و در راستای گسترش فرهنگ قرآن و اهل بیت و عمل به حدیث شریف ثقلین در بین دانشگاهیان اقدام به برگزاری بیست و هفتمین دوره مسابقات قرآن و عترت کرده است.

مرحله دوم بخش نهایی رشته کتبی این مسابقات فردا دوشنبه، به صورت سراسری در تمامی مراکز آموزشی دانشگاه‌ آزاد اسلامی در سراسر کشور و به صورت مشترک طی ساعت ۱۰ برگزار خواهد شد.

این مسابقات ویژه اساتید و دانشجویان در رشته‌هایی از جمله آشنایی با ترجمه و تفسیر قرآن کریم، آشنایی با معارف نهج‌البلاغه، حفظ مفاهیم قرآن کریم، حفظ و ترجمه احادیث معصومان(ع)، احکام، سیره معصومان(ع)، آشنایی با معارف صحیفه سجادیه، پرسمان معارفی و سبک زندگی اسلامی برگزار می‌شود.  

به برگزیدگان این مسابقات لوح تقدیر، جوایز نقدی و امتیازات درسی و فرهنگی مندرج در آئین‌نامه مسابقات اعطا می‌شود. جوایز مرحله کشوری بیست و هفتمین دوره مسابقات قرآن و عترت تا ۲۵ میلیون ریال جوایز مرحله واحد تا ۱۳ میلیون ریال و همچنین نفرات اول هر رشته به مراحل بالاتر معرفی خواهند شد.

فوری//ارسالی//برگزاری مرحله نهایی بخش کتبی بیست و هفتمین دوره مسابقات قرآن دانشگاه آزاد اسلامی

انتهای پیام
captcha