انتشار فراخوان جذب مدرس انس با قرآن در هر نیمسال تحصیلی
کد خبر: 4124811
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶
در دانشگاه آزاد اسلامی صورت می‌گیرد

انتشار فراخوان جذب مدرس انس با قرآن در هر نیمسال تحصیلی

اداره‌کل تبلیغ و امور دینی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد از این پس فراخوان جذب مدرس انس با قرآن کریم در هر ترم تحصیلی برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، اداره‌کل تبلیغ و امور دینی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به آئین‌نامه شماره ۷۷/۷۷۲/ص مورخ ۱۴۰۰/۰۳/۰۱ به منظور تکمیل مدرسان مورد نیاز برای تدریس درس انس با قرآن کریم در واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور، از بین افراد واجد شرایط از طریق آزمون کتبی و شفاهی، مدرسان مورد نیاز خود را جذب می‌کند.

برهمین اساس دومین فراخوان جذب مدرس انس با قرآن در تاریخ ۲۴ دی ۱۴۰۱ آغاز و آزمون کتبی آن در تاریخ ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ برگزار شد. براساس اعلام دانشگاه آزاد اسلامی، در حال حاضر و با توجه به برگزاری آزمون، در حال بررسی شرایط قبول‌شدگان در آزمون کتبی این فراخوان است.

این فراخوان ویژه افرادی است که مجوز تدریس از طرف نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری ندارند یا تاریخ اعتبار مجوزشان پایان یافته است. در این فراخوان تنها قبول‌شدگانی که واجد شرایط باشند، به آزمون شفاهی دعوت خواهند شد. شرط دعوت به آزمون شفاهی، کسب حداقل امتیاز ۷۰ از ۱۰۰ در آزمون کتبی است.

طبق جدول زمان‌بندی استانی، جهت برگزاری آزمون شفاهی در اسفند و فروردین، با قبول‌شدگان تماس گرفته خواهد شد؛ براین اساس، قبول‌شدگان نیاز به انجام اقدام خاصی ندارند و تنها بایستی منتظر تماس از طرف نهاد استان مربوطه خود باشند.

با برگزاری این دوره و براساس اعلام اداره‌کل تبلیغ و امور دینی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی، در هر ترم تحصیلی یک فراخوان جهت جذب مدرس انس با قرآن کریم برگزار خواهد کرد؛ زمان‌بندی دقیق فراخوان بعدی به زودی اطلاع‌رسانی می‌شود.

مشاهده نتیجه آزمون کتبی

انتهای پیام
captcha