اعضای هیئت اجرایی کارگروه هنرمندان خادم قرآن انتخاب شد
کد خبر: 4145061
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰

اعضای هیئت اجرایی کارگروه هنرمندان خادم قرآن انتخاب شد

در ادامه برگزاری مجامع تخصصی کارگروه‌های انجمن خادمان قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران، مجمع تخصصی کارگروه هنرمندان، روز گذشته، ۹ خردادماه برگزار شد و با تصمیم و آرای حاضران اعضای هیئت اجرایی آن انتخاب شدند.

مجمع تخصصی کارگروه هنرمندان

به گزارش ایکنا، در ادامه برگزاری مجامع تخصصی کارگروه‌های انجمن خادمان قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران، سه‌شنبه، ۹ خردادماه مجمع تخصصی کارگروه هنرمندان با حضور جمعی از اعضای این کارگروه در قالب هنرمندان بخش سینمایی و خوشنویسان به صورت حضوری و برخط در سالن جلسات معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

در آغاز جلسه، حسین آیات از خادمان دوره‌های گذشته به تلاوت پرداخت و سپس محمدرضا پورمعین، دبیر موقت انجمن نکاتی را پیرامون برگزاری مجامع تخصصی، وظایف تصریح شده در اساسنامه و ضرورت تشکیل هیئت‌های اجرایی و برگزاری مجمع عمومی پس از تعیین اعضای هیئت اجرایی کارگروه‌های پنجگانه، مطرح کرد.

سپس عباس صالح‌مدرسه‌ای، مدیر این جلسه و سیدعلی سرابی از خادمان و اعضای شورای دوره گذشته، توضیحاتی پیرامون مفاد اساسنامه بیان کردند. سپس از میان نامزدهای انتخاباتی، شش نفر از حاضران به عنوان اعضای هیئت اجرایی موقت با آرای اعضای حاضر تعیین شدند.

اعضای هیئت اجرایی کارگروه بخش هنرمندان به ترتیب آرا بدین شرح انتخاب شدند؛

۱.احمد عبدالرضایی

۲.ابوالفضل خزاعی

۳.محمدرضا افشاری

۴.عباس صالح‌مدرسه‌ای

۵.عبدالحمید قدیریان

۶.امیرعباس قلیچ‌لو

یادآور می‌شود، در بخش هنرمندان، شامل فیلمسازان، کارگردان و هنرمندان سینمایی عباس صالح‌مدرسه‌ای، امیرعباس قلیچ‌لو، عبدالحمید قدیریان، محمد داودی‌کهکی و محمدعلی باشه‌آهنگر و خوشنویسان مقصود پاشایی، محمدرضا افشاری، محمدعلی قربانی، حسین آیات، رضا ولی‌زاده و سلیمان سعید‌آبادی به صورت حضوری و خوشنویسان احمدرضا عبدالرضایی، سعید کافی و عبدالکاظم صادقا به صورت برخط در این مجمع حضور یافته بودند.

به محض پایان یافتن این مجمع، نشست کارگروه تخصصی پژوهشگران آغاز شد که به علت عدم نصاب حاضران اعم از اعضای حاضر و برخط، برگزاری مجمع این کارگروه نیز به ۳۰ خرداد موکول شد.

در بخش کارگروه پژوهش حجت‌الاسلام رهبر و علی رواقی به صورت حضوری و حجت‌الاسلام رضایی‌اصفهانی، حجت‌الاسلام طباطبایی و حجت‌الاسلام نجارزادگان و کمال‌الدین غراب به صورت برخط حضور یافته بودند که با توجه به عدم حد نصاب، این جلسه به زمان دیگری موکول شد.

انتهای پیام
captcha