اسامی اعضای هیئت اجرایی کارگروه‌های «مدیران» و «رسانه» انجمن خادمان قرآن + عکس
کد خبر: 4140026
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱

اسامی اعضای هیئت اجرایی کارگروه‌های «مدیران» و «رسانه» انجمن خادمان قرآن + عکس

اعضای هیئت اجرایی کارگروه‌های تخصصی بخش مدیران و رسانه انجمن خادمان قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران، روز گذشته 19 اردیبهشت‌ماه انتخاب شدند.

انتخابات هیئت اجرایی کارگروه‌های تخصصی بخش مدیران و رسانه انجمن خادمان قرآن کریم جمهوری اسلامی ایرانبه گزارش ایکنا، انتخابات هیئت اجرایی کارگروه‌های تخصصی بخش مدیران و رسانه انجمن خادمان قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران، روز گذشته 19 اردیبهشت‌ماه در دو نوبت صبح و عصر با حضور بیش از ۲۲ نفر از اعضای کارگروه تخصصی مدیران و ۱۴ نفر از اعضای کارگروه تخصصی رسانه این انجمن برگزار شد که طی آن اعضا، رئیس و دبیر هیئت اجرایی این دو کارگروه انتخاب شدند.

پیرو دعوت دبیر موقت انجمن خادمان قرآن کریم و رئیس کارگروه‌های تخصصی از اعضای این انجمن صبح دیروز مجمع تخصصی کارگروه بخش مدیران و در نوبت عصر کارگروه بخش رسانه با حضور اکثریت اعضا در سالن جلسات معاونت قرآن و عترت برگزار شد.

در ابتدا گزارشی از روند دو مجامع عمومی و جلسات انتخاب خادمان و مراحل ثبت اساسنامه از سوی محمدرضا پورمعین، دبیر موقت این انجمن ارائه شد. در ادامه رؤسای هر کارگروه  به ترتیب سیدعلی سرابی، رئیس کارگروه مدیران و حجت‌الاسلام سیداحمد سجادی، رئیس کارگروه رسانه با اعلام رسمیت جلسه با حضور حداکثر اعضا، وفق اساسنامه، دستورجلسه و هدف از برگزاری این مجمع قرائت شد.

سپس هیئت رئیسه ویژه انتخابات با آرای حاضران انتخاب شد و هر یک از داوطلبان به معرفی خود و برنامه‌های پیشنهادی (در صورت عضویت در هیئت اجرایی کارگروه‌ها) مطالبی را بیان کردند.

انتخابات هیئت اجرایی کارگروه‌های تخصصی بخش مدیران و رسانه انجمن خادمان قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران

در ادامه این جلسه با آرای اعضای حاضر، هیئت اجرایی پنج نفره هر یک از کارگروه‌ها انتخاب و متعاقب این انتخاب با حضور هیئت اجرایی این کارگروه‌ها، رئیس و دبیر هیئت اجرایی انتخاب شد.

هیئت اجرایی کارگروه مدیران؛

۱.سیدعلی سرسرابی (در جلسه هیئت اجرایی به عنوان رئیس هیئت انتخاب شد)

۲.محمدرضا پورمعین (در جلسه هیئت اجرایی به عنوان دبیر هیئت انتخاب شد)

۳.سیدعباس انجام

۴.کریم دولتی

۵.مهدی قره‌شیخلو

هیئت اجرایی کارگروه رسانه؛

۱.حجت‌الاسلام سیداحمدسجادی (در جلسه هیئت اجرایی به عنوان رئیس انتخاب شد)

۲.مرتضی توکلی (در جلسه هیئت اجرایی به عنوان دبیر انتخاب شد)

۳.مرتضی نجفی‌قدسی

۴.رسول فلاح زرگران

۵.مرتضی احمدآخوندی

در بخشی از برگزاری این مجمع علیرضا معاف، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور یافت. وی ضمن ابراز خرسندی از حضور فرهیختگان امور قرآنی کشور در این جلسه (که غالباً از مدیران ارشد نظام و اساتید تأثیرگذاران در حوزه قرآنی هستند)، حمایت همه جانبه وزیر فرهنگ ارشاد و اسلامی و معاونت قرآن و عترت را از برنامه‌ها و اهداف ترسیم شده انجمن خادمان قرآن کریم اعلام کرد.

طی این جلسات، وفق اساسنامه محمدرضا پورمعین، مشاور معاونت قرآن و عترت به عنوان نماینده معاون وزیر و نیز با توجه به هماهنگی سیدجواد آل‌احمد، دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی و محمدحسین فریدونی و جمالی، دو نفر از کارشناسان دبیرخانه شورای توسعه فرهنگ قرآنی به فرایند برگزاری مجامع مذکور نظارت داشتند.

یادآور می‌شود، از تعداد ۳۰ نفر از اعضای کارگروه مدیران در نوبت صبح روزگذشته، تعداد ۲۰ نفر به صورت حضوری و تعداد سه نفر از طریق فضای مجازی حضور داشتنند؛

محمدرضا پورمعین، سیدعلی‌محمد سرسرابی، اکبر خاکساری، محمدرضا مسیب‌زاده، حجت‌الاسلام محمد نقدی، حجت‌الاسلام علیرضا شاهسونی، حجت‌الاسلام منصور برزگر، سیدعباس انجام، محمدعلی خواجه پیری، عباس نظری‌راد، مصطفی صدر‌زاده، مهدی قره‌شیخلو، علی‌اکبر توپچی، کریم دولتی، مهدی محمدی، ولی یاراحمدی، محمدحسین محمدزاده، حسین ساری و پروین امیرآبادی از خادمان دوره‌های گذشته و محمد انجم‌شعاع از فعالان معرفی شده دوره‌های گذشته به صورت حضوری و محمدرضا داودآبادی‌فراهانی، حجت‌الاسلام هادی قبادی از خادمان دوره‌های گذشته و کسایی به نمایندگی از جامعه قاریان مشهد مقدس به صورت مجازی در جلسه ویژه کارگروه مدیران حضور داشتند.

انتخابات هیئت اجرایی کارگروه‌های تخصصی بخش مدیران و رسانه انجمن خادمان قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران

در نوبت بعدازظهر ویژه کارگروه رسانه از تعداد ۲۰ نفر اعضا چون حجج اسلام علیرضا نقیان، سیداحمد سجادی، سیدمحمدمجد، مهدی ساغری‌زاده، رسول فلاح‌زرگران، محمدتقی حق‌بین، رحیم اعتمادی، سیدمحمدعلی مرعشی، مرتضی توکلی، حسین رضاخواه، محمود لیایی، حبیب یوسفی و مرتضی نجفی قدسی حضور داشتند.

انتهای پیام
captcha