نماهنگ شیر شب‌های شلمچه
کد خبر: 4027686
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳

نماهنگ شیر شب‌های شلمچه

نماهنگ شیر شب‌های شلمچه به‌مناسبت سالروز شهادت شهید محمدعلی شاهمرادی منتشر شد.

به گزارش ایکنا، نماهنگ شیر شب‌های شلمچه به‌مناسبت سالروز شهادت شهید محمدعلی شاهمرادی(20 دی‌ماه) منتشر شد. این نماهنگ کاری از گروه همخوانی و تواشیح شمس‌الهدی شهر ورنامخواست است.

شهید شاهمرادی در سال 1338 در ورنامخواست شهرستان لنجان استان اصفهان دیده به جهان گشود. تحصیلات ابتدای و راهنمایی را در روستای محل تولد به اتمام رسانید و برای تحصیلات متوسطه به دبیرستان حافظ زرین‌شهر رفت و دیپلم خود را در آنجا اخذ کرد، پایان تحصیلات متوسطه او همزمان با آغاز انقلاب اسلامی بود.

پس از پیروزی انقلاب اسلامی و شکل‌گیری سپاه پاسداران به عضویت این نهاد در آمد و با شروع جنگ کردستان در سال 58 و 59 در این منطقه حضور یافت و پس از شروع جنگ به جبهه‌های جنوب رفت و در دارخوین مستقر شد.

نماهنگ شیر شب‌های شلمچه

وی در عملیات «فرمانده کل قوا» مجروح شد و پس از بهبودی، مجددا عازم جبهه‌ها شد، در عملیات فتح‌المبین و بیت‌المقدس به عنوان فرمانده گردان در صحنه پیکار حضور یافت و پس از تشکیل تیپ قمر بنی هاشم(ع) مسئولیت طرح و عملیات این تیپ را بر عهده گرفت و با همین سمت در عملیات‌های والفجر 4، خیبر، بدر، والفجر 8 شرکت کرد و سرانجام به قائم‌مقامی لشگر قمر بنی هاشم(ع) منصوب گشته و با همین مسئولیت طی عملیات کربلای پنج شهید شد.

انتهای پیام
captcha