برگزاری مراسم چاووشی‌خوانی از سوی مؤسسه خادمان رضا(ع)
کد خبر: 3992807
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲

برگزاری مراسم چاووشی‌خوانی از سوی مؤسسه خادمان رضا(ع)

فعالیت‌های متنوعی در ماه گذشته از سوی مؤسسه قرآنی محبان و خادمان امام رضا(ع) برگزار شد که از جمله آن‌ها می‌توان به مراسم چاووشی‌خوانی و هشت روز شور و عزا اشاره کرد.

به گزارش ایکنا، فعالیت‌های متنوعی در ماه گذشته از سوی مؤسسه فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت محبان و خادمان امام رضا(ع) شهر ورنامخواست استان اصفهان برگزار شد که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌شود.

برگزاری دوره تربیت مربی قرآن کریم، حضور و راهیابی دو نفر از قرآن‌آموزان مؤسسه در مسابقات تلویزیونی اسرا و کسب رتبه‌های برتر از سوی قرآن‌آموزان مؤسسه در مسابقات قرآنی شهرستانی و استانی برخی از فعالیت‌های مؤسسه در ماه گذشته است.

همچنین از دیگر فعالیت‌ها می‌توان به برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت در زمینه‌های مختلف علمی، فرهنگی، قرآنی، هنری، ورزشی و ...، تشکیل هیئت نوجوانان، تعامل با مراکز قرآنی شهرستان لنجان و همچنین اداره آموزش و پرورش‌ زرین‌شهر، تشکیل انجمن قرآنی در مؤسسه، تأسیس و راه‌اندازی مهد کودک و پیش‌دبستانی رئوف و تشکیل کلاس‌های مهد قرآن ویژه نونهالان اشاره کرد.

در ماه گذشته برگزاری انواع کلاس‌های تقویتی ویژه دانش‌آموزان، مراسم عزاداری و سوگواری دهه اول محرم در مسجد امام جعفر صادق(ع)، مراسم سیاهپوشان در مسجد امام جعفر صادق(ع)، تولید کلیپ اجرا از سوی گروه تواشیح و مدیحه‌سرایی شمس‌الهدی، فضاسازی ساختمان مؤسسه قرآنی امام رضا(ع) به مناسبت فرارسیدن ایام محرم، قرائت زیارت عاشورا، سخنرانی، مرثیه‌سرایی و سینه‌زنی از دیگر فعالیت‌ها بود.

همزمان با آغاز ماه محرم نیز قرائت دعای ندبه همراه با ویژه‌برنامه شهادت اباعبدالله الحسین(ع)، ویژه‌برنامه شبی با ذاکران با حضور شبیه‌خوانان، مراسم هشت روز شور و عزا و چاووشی‌خوانی سنتی و ذکر مصیبت آئینی برگزار شد.

انتهای پیام
captcha