مراکز آموزشی ارتش کانون علم و تقوا هستند
کد خبر: 3995904
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۴

مراکز آموزشی ارتش کانون علم و تقوا هستند

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه آموزشگاه‌های ما مراکز علم و تقوا هستند، گفت: تقویت مرزهای اعتقادی یکی از مولفه‌های تاثیرگذار در تقویت مرزهای جغرافیایی ماست و آنچه دشمن از آن هراسان است قدرت معنوی ماست.

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت‌الاسلام صنعت‌پور، رئیس اداره عقیدتی سیاسی نداجا عصر امروز در محفل انس با قرآن که در مسجد شهید بهشتی مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) رشت برگزار شد، با اشاره به جایگاه ویژه مراکز آموزشی ارتش در ترویج آموزه‌های قرآنی اظهار کرد: آموزشگاه‌های ما مراکز علم و تقوا هستند، بر خلاف مراکز نظامی دنیا که صرفا به دنبال آموزش‌های ورزیدگی و آمادگی بدنی نظامیان خود می‌باشند، در آموزشگاه‌های ما دانشجویان و دانش پژوهان در کنار فراگیری علم و ورزیدگی جسم به ورزیدگی روح و دل نیز توجه دارند.

وی افزود: تقویت مرزهای اعتقادی یکی از مولفه‌های تاثیرگذار در تقویت مرزهای جغرافیایی ماست و آنچه دشمن از آن هراسان است قدرت معنوی ماست.

صنعت‌پور با اشاره به آثار و برکات قرآن گفت: یکی از درس‌های عاشورا، عشق ورزی به قرآن است که همه به ویژه مجاهدان راه خدا باید از آن درس بگیرند.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نداجا با اشاره به سفارش به انس و تدبر در قرآن کریم و آثار آن در زندگی تصریح کرد: انس با قرآن، نیرو بخش و قدرت آفرین است و ارتباط مستمر همه به ویژه جوانان با قرآن ضروری است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های مناسب مراکز آموزشی به پرورش مربیان قرآنی گفت: شایسته است هم دانش پژوهان و هم کارکنان با تحصیلات عالیه در برنامه تربیت مربی مشارکت کنند.

صنعت‌پور در پایان ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این محفل نورانی، رویکرد فعالیت قرآنی این مرکز آموزشی را مثبت ارزیابی و ابراز امیدواری کرد تا در زمینه‌های قرآنی رشد مضاعفی نماید.

انتهای پیام
captcha