تجلیل فرمانده نداجا از مقام‌آوران قرآنی مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم رشت
کد خبر: 3995319
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰

تجلیل فرمانده نداجا از مقام‌آوران قرآنی مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم رشت

۱۹ مقام آور قرآنی در مسابقات سراسری نداجا و 41 حافظ و قاری فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم با حضور امیر دریادار شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش و حجت‌الاسلام صنعت‌پور، رئیس اداره عقیدتی سیاسی در رشت تجلیل شدند.

به گزارش ایکنا از گیلان، از مقام‌آوران و فعالین قرآنی مرکز فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) شامگاه گذشته با حضور امیر دریادار ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش و حجت‌الاسلام صنعت‌پور، رئیس اداره عقیدتی سیاسی نداجا در مسجد شهید بهشتی تقدیر شد.

امیر دریادار ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش در این مراسم ضمن تبریک و تشکر از کلیه فعالین قرآنی این مرکز آموزش ابراز امیدواری کرد: این موفقیت‌ها همواره تداوم داشته باشد چراکه گیلان همواره در زمینه قرآنی پیشتاز بوده و ظرفیت پیشرفت قرآنی و فرهنگی در این مرکز بسیار بالا است.

وی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ قرآنی در میان خانواده‌ها افزود: ترویج مفاهیم قرآنی در میان قشر جوان، سد محکمی در برابر بسیاری از مشکلات پیش روی جوامع امروزی است و امیدواریم خداوند به ما توفیق بدهد که بتوانیم در کنار سفره قرآن خدمت‌گذار مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.

یادآوری می‌‌شود؛ در این مراسم از ۱۹ مقام آور قرآنی مسابقات سراسری نداجا و ۴۱ فعال قرآنی مرکز فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم با اهدای لوح و هدیه تقدیر شد.

انتهای پیام
captcha