برترین دعاخوانان و گروه‌های تواشیح معرفی شدند
کد خبر: 3927799
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸
از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف؛

برترین دعاخوانان و گروه‌های تواشیح معرفی شدند

نتایج داوری مرحله مقدماتی چهل‌وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در رشته‌های مدیحه‌سرایی(تواشیح) و دعاخوانی اعلام شد.

فعلا رد نشود //// دعاخوانان و گروه‌های تواشیح حاضر در مسابقات سراسری قرآن معرفی شدند

به گزارش ایکنا، نتایج داوری مرحله مقدماتی چهل‌وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در رشته‌های مدیحه‌سرایی و دعاخوانی که داوری آثار، طی هفته‌های گذشته در مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شده بود، اعلام شد.

بر همین اساس در رشته مدیحه‌سرایی که نتایج و ریز نمرات آن به استان‌ها ابلاغ شده است، گروه‌های نور از استان تهران؛ اسراء از استان مازندران؛ ملکوت از استان اصفهان؛ آل‌یاسین از استان خوزستان؛ نصر از استان آذربایجان شرقی و آوای وصال از استان یزد، موفق به راهیابی به مرحله کشوری چهل‌وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن شدند.


بیشتر ببینید و بخوانید:


همچنین در رشته دعاخوانی و در گروه بانوان استان‌های کرمانشاه، همدان، گیلان، خراسان جنوبی، بوشهر، اصفهان، یزد، قم، فارس، البرز، گلستان، مازندران، تهران، خوزستان و چهارمحال و بختیاری هر کدام یک نماینده در مرحله کشوری خواهند داشت.

در گروه آقایان رشته دعاخوانی نیز استان‌های اصفهان، یزد، قم، فارس، البرز، مازندران، تهران، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، مرکزی، کرمان، خراسان رضوی، اردبیل و کهگیلویه و بویراحمد هر کدام یک نماینده در مرحله کشوری چهل‌وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خواهند داشت.

پس از پیگیری‌های خبرنگار ایکنا از مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه برای انتشار اسامی دعاخوانان، چنین بیان شد که در این مرحله، صرفاً به اعلام اسامی استان شرکت‌کنندگان، اکتفا می‌شود.

یادآور می‌شود، مرحله کشوری چهل‌وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن آبان ماه امسال به صورت مجازی برگزار خواهد شد. هنوز جزئیات بیشتری از نحوه برگزاری این رقابت‌ها منتشر نشده است.

انتهای پیام
captcha