اعزام ۵۵ مبلغ بومی و غیربومی به بقاع متبرکه سمنان
کد خبر: 4206457
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۸

اعزام ۵۵ مبلغ بومی و غیربومی به بقاع متبرکه سمنان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه سمنان گفت: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، بهار قرآن و اجرای طرح ضیافت الهی و همچنین در آستانه بهار طبیعت و آغاز طرح نوروزی آرامش بهاری ۵۵ مبلغ بومی و غیر بومی به بقاع مجری طرح در استان سمنان اعزام شده‌اند.

حجت الاسلام علیزاده مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان

به گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام ستار علیزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان، 29 اسفندماه در بازدید از روند اجرای طرح آرامش بهاری در برخی از بقاع متبرکه شرق استان سمنان و سرکشی از مبلغان فعال در طرح آرامش بهاری و ضیافت الهی اظهار کرد: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، بهار قرآن و اجرای طرح ضیافت الهی و همچنین در آستانه بهار طبیعت و آغاز طرح نوروزی آرامش بهاری ۵۵ مبلغ بومی و غیر بومی به بقاع مجری طرح در استان سمنان اعزام شده‌اند که از این تعداد مبلغ ١۵ مبلغ غیربومی و از استان قم و ۴٠ مبلغ بومی هستند و در ٣٩ بقعه مجری طرح آرامش بهاری و ضیافت الهی استان سمنان فعالیت دارند.

وی اقامه نماز جماعت، برگزاری گفتمان های دینی، جلسات تفسیر و حضور در خیمه‌های معرفت را از مهمترین فعالیت مبلغان برشمرد و افزود:  مراسم جزء‌خوانی قرآن در بقاع شاخص استان همه روزه تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با اشاره به اینکه طرح ضیافت الهی از ٢٢ اسفندماه و طرح آرامش بهاری از ۲۵ اسفندماه در بقاع متبرکه آغاز شده است، گفت: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان مبلغان فعالیت‌های تبلیغی خود در طرح ضیافت الهی را آغاز کرده و از تاریخ ٢۵ اسفندماه و آغاز طرح آرامش بهاری، برنامه‌های فرهنگی طرح آرامش بهاری نیز به فعالیت‌های مبلغان افزوده شد.

علیزاده با اشاره به برنامه تحویل سال، پخش پیام رهبر معظم انقلاب، برپایی غرفه‌های حجاب و عفاف، نماز جماعت، افطار ساده، فعالیت‌های قرآنی در ٣٩ بقعه متبرکه با حضور مبلغان بومی و غیر بومی بیان کرد: یکی از برنامه‌های محوری طرح آرامش بهاری که با استفاده از ظرفیت مبلغان برگزار می‌شود. برپایی خیمه‌های معرفت متشکل از غرفه‌های پاسخگویی به مسائل شرعی، غرفه عفاف و حجاب، غرفه کودک و نوجوان است که در این راستا همزمانی ایام نوروز و بهار طبیعت امسال با بهار قرآن، فرصت مناسبی است تا مبلغان بیشتر از گذشته به تبیین دستاوردها و مبانی اسلام ناب محمدی بپردازند.

انتهای پیام
captcha