رئیس جمهور کوبا جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرد
کد خبر: 4203361
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۵

رئیس جمهور کوبا جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

رئیس جمهور کوبا با شرکت در تظاهرات گسترده‌ای که در همبستگی با مردم نوار غزه برگزار شده بود، شرکت کرده و جنایت رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از عربی 21، میگل دیاز کانل، رئیس جمهور کوبا، تظاهرات گسترده‌ای را در هاوانا، پایتخت، در راستای همبستگی با مردم فلسطین و به دلیل جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در نوار غزه رهبری کرد.

این تظاهرات که توسط اتحادیه جوانان کمونیست سازماندهی شد، روز شنبه در میدان کاراما در هاوانا، پایتخت، شاهد حضور گسترده مردم بود.

رئیس جمهور کوبا و همه اعضای شورای وزیران در تظاهرات حمایت از فلسطین شرکت کردند.

شرکت‌کنندگان در این تظاهرات با سر دادن شعارهایی در حمایت از فلسطین، حملات اسرائیل به غزه را محکوم کردند.

تظاهرکنندگان بنرهایی با مضامین «اسرائیل مرتکب نسل‌کشی می‌شود»، «دست از رفح بردارید» و «فلسطین آزاد است» حمل می‌کردند.

کانل از طریق حساب کاربری خود در پلتفرم X تصاویری از تظاهرات گسترده منتشر و خاطرنشان کرد که فلسطین رنجی بزرگ را تجربه می‌کند.

وی تأکید کرد: این بسیار ناراحت‌کننده و باعث عصبانیت است که کسانی به طور وحشیانه مردم فلسطین را بمباران می‌کنند، از مصونیت برخوردارند.

رئیس جمهور کوبا گفت: کوبا به هیچ وجه نسبت به این جنایات بی‌تفاوت نخواهد ماند و کوبایی‌ها برای جهانی بهتر راهپیمایی کرده‌اند.

وی افزود: این بی‌رحمی و این حجم از آزار و اذیت و عدم مجازات عاملان بس است. غزه به بزرگ‌ترین زندان باز جهان تبدیل شده است.

کانل خاطرنشان کرد: اسرائیل بدون توقف غزه را وحشیانه بمباران می‌کند، ما از آمریکا می‌خواهیم که به دورویی و نفاق خود پایان دهد.

انتهای پیام
captcha