اعلام برگزیدگان مرحله دانشگاهی جشنواره قرآنی دانشگاه گیلان
کد خبر: 4200514
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷

اعلام برگزیدگان مرحله دانشگاهی جشنواره قرآنی دانشگاه گیلان

مرحله دانشگاهی سی و هشتمین مسابقات قرآن دانشجویان دانشگاه گیلان در رشته‌های آوایی با حضور ۲۶ نفر از دانشجویان دختر و پسر برگزار و نتایج آن اعلام شد.

مسابقه قرآن دانشگاه گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان، مرحله دانشگاهی سی و هشتمین مسابقات قرآن دانشجویان دانشگاه گیلان در رشته‌های آوایی شامل قرائت تحقیق و ترتیل با حضور 26 نفر از دانشجویان دختر و پسر، 26 بهمن‌ماه در تالار حکمت دانشگاه گیلان برگزار و نتایج آن اعلام شد.

در بخش دانشجویان پسر در رشته قرائت تحقیق سهیل سالمی، رضا عزی و محمدحسین عشقی‌نژاد به ترتیب موفق به کسب مقام اول تا سوم شدند. در رشته قرائت ترتیل هم محمدمهدی میرزازاده و علی عرب‌نژاد مقام اول و دوم را کسب کردند.

در بخش دانشجویان دختر در رشته قرائت تحقیق زهرا رمضانی و زینب ملامحمدی و همچنین در رشته قرائت ترتیل فاطمه باقی‌زاده و هاجر حقدادی به ترتیب حائز مقام اول و دوم شدند.

گفتنی است، زمان برگزاری آزمون‌های کتبی این جشنواره در بخش معارفی و رشته‌های مربوط به حفظ قرآن کریم نیز هفته اول اسفندماه امسال اعلام شده است. در ادامه تا نیمه دوم اسفندماه اختتامیه مرحله دانشگاهی و تجلیل از برگزیدگان در دانشگاه‌ها برگزار می‌شود.

همچنین مرحله نهایی این رقابت‌ها که آخرین مرحله جشنواره داخلی وزارت علوم است، اردیبهشت‌ماه سال آینده برگزار می‌شود. نفرات برتر این رویداد به جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور که مردادماه سال آینده به میزبانی وزارت بهداشت برگزار می‌شود، راه خواهند یافت.

انتهای پیام
captcha