مراسم گرامیداشت 9 دی در مصلی الغدیر خرم‎آباد برگزار می‏‌شود
کد خبر: 4189455
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶
با حضور رئیس عقیدتی سیاسی فراجا؛

مراسم گرامیداشت 9 دی در مصلی الغدیر خرم‎آباد برگزار می‏‌شود

مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی‌ماه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین ادیانی، رئیس عقیدتی ـ سیاسی فراجا در مصلی الغدیر خرم‎آباد برگزار خواهد شد.

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی مراسم یوم‌الله 9 دی امروز، دوم دی‎ماه به دعوت به دعوت شورای هماهنگی تبلیغات‌ اسلامی لرستان و با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان، فرهاد زیویار، استاندار لرستان و مدیران دستگاه‌های اجرایی در دفتر امام جمعه خرم‎آباد برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در لرستان در این جلسه، گفت: خالق حماسه نهم دی مردم بودند و در برگزاری گرامیداشت این روز هم خود مردم نقش‌آفرینی خواهند داشت.

وی افزود: مردم لرستان در کنار دیگر مردم ایران اسلامی همچون همیشه پای ارزش‌های و آرمان‌های خود ایستاده‌اند و با تمام قدرت پشت سر مقام عظمای ولایت برای حفظ این نظام تلاش خواهند کرد.

حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات ‌اسلامی استان لرستان نیز این جلسه، گفت: در  روز نهم دی‌ماه سال 1388 یکی از مهمترین و بزرگ‌ترین حماسه‌ها بعد از پیروزی انقلاب اسلامی توسط مردم رقم خورد و طراحی‌های بزرگ دشمنان برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی خنثی شد.

وی با اشاره به اهمیت زمینه‌سازی برای حضور با شکوه مردم در بزرگداشت حماسه نهم دی، افزود: گروه‌ها و تشکل‌های مردمی در حال برنامه‌ریزی برای خلق یک حماسه ماندگار دیگر در سالروز این حماسه بزرگ هستند.

غلامی ادامه داد: این مراسم روز شنبه، نهم دی‌ماه ساعت 10 صبح در محل مصلی الغدیر خرم‌آباد و با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی‎رضا ادیانی، رئیس عقیدتی سیاسی فراجا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha