کمک چهار میلیاردی مردم لرستان برای بازسازی حرم‌های مطهر
کد خبر: 4212719
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۷

کمک چهار میلیاردی مردم لرستان برای بازسازی حرم‌های مطهر

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات لرستان گفت: مردم ولایی لرستان بیش از چهار میلیارد تومان برای توسعه و بازسازی حرم‌های مطهر کمک کرده‌اند.

اصغر حقی‌پور، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستانبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان، اصغر حقی‌پور، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان، شامگاه هشتم اردیبهشت ماه، در جلسه ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات لرستان که با حضور اعضا در بیت نماینده ولی‌فقیه در لرستان برگزار شد، تلاش ستاد برای توسعه عتبات عالیات را امری خداپسندانه دانست و گفت: مردم  استان لرستان با کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود سهم بزرگی در بازسازی حرم‌های مطهر دارند. 

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات لرستان گفت: مردم ولایی لرستان بیش از چهار میلیارد تومان برای توسعه و بازسای حرم‌های مطهر کمک کرده‌اند.

وی تصریح کرد: ستاد بازسازی عتبات عالیات برای جلب مشارکت‌های همه ارادتمندان و عاشقان اهل بیت(ع) طرحی را به نام «کاشی حرم» در دست اجرا دارد که در این طرح هر فرد علاقه‌مند هزینه ساخت و نصب یک کارشی از صحن عقیله بنی‌هاشم که در جوار حرم امام حسین(ع) ساخته می‌شود را پرداخت می‌کند.

حقی‌پور گفت: اگر دوست دارید نام شما هم جزو خادمان و مشارکت‌کنندگان در ساخت صحن عقیله بنی‌هاشم قرار گیرد می‌توانید هزینه یک کاشی از این حرم را به مبلغ ۲۰۰ هزار تومان پرداخت کنید و جزو واقفان حرم حضرت ابا عبدالله‌الحسین(ع) قرار بگیرد.

انتهای پیام
captcha