فرهنگ شهادت سپری در مقابل هجوم دشمنان است
کد خبر: 4186091
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۷

فرهنگ شهادت سپری در مقابل هجوم دشمنان است

فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی گفت: راه شهدا و خون پاک آنان همه ما را بر آن می‌دارد که همواره با اقتدار و ایثار، نظام را از هجوم دشمنان ایمن نگه داریم و ما با بهره‌مندی از فرهنگ شهادت در مقابل آنان ایستاده‌ایم.

سردار علی محمدی، فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، سردار علی محمدی، فرمانده انتظامی استان، امروز، 14 آذرماه، در مراسم گرامیداشت ۸۴۳ شهید انتظامی آذربایجان‌شرقی، گفت: در زمان کنونی هر چقدر عطر شهدا در جامعه طنین‌انداز شود به همان مقدار جامعه در برابر تهدیدات و آسیب‌های دشمنان در امان خواهد ماند.

وی با بیان اینکه فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برای پایداری نظام مقدس اسلامی بیش از ۱۴ هزار شهید و ۲۰ هزار جانباز را تقدیم کرده است، افزود: از این تعداد حدود هشت هزار نیروی فراجا در دوران 8 سال جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس شهید شده‌اند.

محمدی اظهار کرد: بیش از پنج هزار شهید نیز در عرصه حفظ نظم و امنیت جان خود را فدا کرده‌اند تا برای مردم آسایش و آرامش به ارمغان بیاورند و بسیاری از این افراد در مبارزه با اشرار شهید شده‌اند.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه سهم آذربایجان‌شرقی از این شهدا، تقدیم ۸۴۳ شهید، یک هزار و ۴۰۹ جانباز و ۸۲ آزاده است، گفت: تاکنون ظرفیت شهدا در فرهنگ سازی بالاترین درجه را داشته و هر جا فرهنگ ایثار و شهادت جاری بوده به موفقیت‌های بزرگی نایل شده‌ایم.

وی با بیان اینکه دست نیاز به سوی شهدا دراز می‌کنیم، اظهار کرد: ما به شهدا و خانواده‌های آنها مدیون هستیم و باید قدردان آنها باشیم. راه شهدا و خون پاک آنان همه ما را بر آن می‌دارد که همواره با اقتدار و ایثار، نظام را از هجوم دشمنان ایمن نگه داریم و ما با بهره‌مندی از فرهنگ شهادت در مقابل آنان ایستاده‌ایم.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی با تأکید بر اینکه بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب، وظیفه امروز پلیس از هر دوره‌ای خطیرتر است، گفت: وظیفه پلیس برای حفظ امنیت از هر زمانی حساس‌تر است. تقدیم شهدای بسیار در راه حفظ نظم و انضباط کشور بیانگر این است که نیروی انتظامی با شهدا پیمان بسته و راه آنها را ادامه می‌دهد.

انتهای پیام
captcha