تجمع دانشگاهیان تبریز در حمایت از دانشجویان آزادی‌خواه حامی فلسطین + عکس
کد خبر: 4212859
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۴

تجمع دانشگاهیان تبریز در حمایت از دانشجویان آزادی‌خواه حامی فلسطین + عکس

دانشجویان و استادان دانشگاه‌های تبریز در تجمعی از خیزش دانشجویان و اساتید آمریکایی و اروپایی آزادی‌خواه حامی فلسطین پشتیبانی کردند.

تجمع، دانشگاه تبریز

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، دانشجویان و استادان دانشگاه‌های تبریز امروز، نهم اردیبهشت‌ماه در تجمعی از خیزش دانشجویان و اساتید آمریکایی و اروپایی آزادی‌خواه حامی فلسطین پشتیبانی کردند. دانشجویان شرکت‌کننده در این تجمع همبستگی خود را با دانشجویان آمریکایی و اروپایی که از مردم مظلوم فلسطین حمایت می‌کنند، اعلام کردند.

اعضای هیات علمی، دانشجویان و کارکنان دانشگاه تبریز اقدام شوم پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان را با شعارهایی به چند زبان‌ زنده‌ی دنیا محکوم کردند. تجمع کنندگان از وجدان‌های بیدار جامعه دانشگاهی آمریکا و اروپا در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین حمایت کرده و با شعارهای «با غزه همدردیم آماده‌ی نبردیم»، «مرگ بر حرمله‌های صهیون»، «بالروح، بالدم، نفدیک یا اقصی»، «مرگ بر اسرائیل» اقدام پلیس آمریکا را محکوم کردند.

خیزش جهانی اخیر در حمایت از فلسطین، در واقع نشان‌دهنده سرایت طوفان الاقصی به قلب آمریکا و پایتخت‌های کشورهای اروپایی است و نشان می‌دهد رسانه‌های تبلیغاتی غرب نتوانستند جلوی بیدارشدن وجدان ملت‌ها را بگیرند. 

انتهای پیام
captcha