راهپیمایی 13 آبان در شهرهای مختلف لرستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4178557
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰

راهپیمایی 13 آبان در شهرهای مختلف لرستان برگزار می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی استانداری لرستان 13 آبان را نقطه عطف مبارزات مردم ایران در مقابله با استکبار و آمریکا دانست و گفت: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم راهپیمایی 13 آبان در شهرهای مختلف استان لرستان اندیشیده شده است.

جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، جلسه هماهنگی مراسم یوم‌الله روز 13 آبان‌ماه استان لرستان با حضور حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، امروز، هفتم آبان‌ماه در سالن جلسات استانداری لرستان تشکیل شد.

احسان یاوری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان در این جلسه در سخنانی 13 آبان را نقطه عطف مبارزات مردم ایران در مقابله با استکبار و آمریکا دانست و گفت: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم راهپیمایی 13 آبان روز ملی استکبارستیزی در شهرهای مختلف استان اندیشیده شده است.

در این جلسه که به ریاست معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری لرستان برگزار شد، هر یک از مدیران  عضو ستاد 13 آبان استان گزارشی از روند اجرای برنامه‌های خود را ارائه کردند و درباره برخی از برنامه‌های محوری، بحث و تبادل‌نظر شد.

انتهای پیام
captcha