پیام تشکر آيت‌اللّه محسن فقیهی از ملت عراق
کد خبر: 4167526
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱

پیام تشکر آيت‌اللّه محسن فقیهی از ملت عراق

آیت‌الله محسن فقیهی، استاد درس خارج حوزه علمیه در پیامی به مناسبت برپایی مراسم باشکوه اربعین از ملت عراق و مهمان‌نوازی آنان تشکر کرد.

محسن فقیهیبه گزارش ایکنا، آیت‌الله محسن فقیهی از علمای حوزه علمیه قم با صدور پیامی خطاب به مردم عراق، از حضور هر ساله و پذیرایی مخلصانه آنان از عزاداران حضرت سیدالشهدا(ع) در مراسم عظیم اربعین، تقدیر و تشکر کرد.

ترجمه این پیام به شرح ذیل است:

بسم اللّه الرحمن الرحیم

و من یعظّم شعائر الله فانّها من تقوی القلوب

ملّت شریف، ولایتمدار و مهمان‌نواز عراق

شیفتگان و دلدادگان مخلص حضرت اباعبدالله الحسین(ع) 

سلام و تحیات و برکات الهی بر شما باد

حضور هر ساله شما عزاداران حضرت سید الشهدا(ع) در مراسم اربعین سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) و پذیرایی بی نظیر و خالصانه شما سخاوتمندان از میلیون‌ها زائر و عزادار آن حضرت، دنیا را شگفت‌زده کرده است. این فداکاری و از خودگذشتگی‌تان در راه اهل بیت(ع)، نشان از شدت مودّت شما نسبت به خاندان عصمت و طهارت(ع) و آمادگی برای ايثار جان و مال جهت حفظ شعائر الهی دارد این نعمت و توفیق گوارای وجودتان باد.

حقیر که امسال توفیق داشتم از نزدیک شاهد این شکوه و عظمت بوده و خادم کوچکی برای زوار عزیز باشم، واقعا در مقابل بزرگواری و کرامت شما احساس شرمساری می‌کنم. از جانب خود و ملت ولایی و شریف ایران، دست یکایک شما را می‌بوسم و جبين شکر به درگاه الهی می‌سایم و خداوند را بر وجود چنین برادران و خواهران ولایتمدار و شریفی شکر می‌کنم.

به یقین کشور برادر و ولایتمدار عراق به برکت این خدمات خالصانه و نیز تبعیت از مرجعیت اعلای حضرت آیت‌الله العظمی آقای سیستانی دامت برکاته، روز به روز پیروزتر و سربلندتر خواهد شد. 

از پروردگار متعال عاجزانه و متضرعانه مسئلت دارم كه اين خدمات و سخاوت‌های شما را به بهترین وجه قبول فرمايد و بالاترین پاداش‌ها را به شما عطا  ما را در ثواب فداکاری و ايثاری كه كرديد شريك نمايد؛ فیا لیتنا کنا معکم فنفوز فوزا عظیما

محسن فقیهی

انتهای پیام
captcha