مرحله شهرستانی مسابقات سراسری قرآن در گیلان آغاز شد
کد خبر: 4151443
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۴

مرحله شهرستانی مسابقات سراسری قرآن در گیلان آغاز شد

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف گیلان از آغاز مرحله شهرستانی بخش آوایی چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در استان خبر داد و گفت: این مسابقات از امروز، ۱۰ تا ۱۵ تیرماه در مناطق سه‌گانه استان گیلان برگزار می‌شود.

محمدمهدی قربانیان رئیس اداره امور قرآنی اوقاف گیلان

محمدمهدی قربانیان، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه گیلان در گفت‌وگو با ایکنا از استان، از آغاز مرحله شهرستانی بخش آوایی چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در استان خبر داد و اظهار کرد: این مسابقات از امروز، 10 تا 15 تیرماه با محوریت بقاع متبرکه در مناطق سه‌گانه استان در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه متسابقین در رشته‌های حفظ پنج جزء، 10 و 20 جزء، حفظ کل، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان، دعاخوانی و مدیحه‌سرایی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند، افزود: مسابقات منطقه یک به میزبانی اداره اوقاف شهرستان رشت در آستان مقدس آقا سیدعباس(ع) با حضور متسابقین شهرستان‌های رشت، بندر انزلی، شفت، فومن و رودبار در 14 تیرماه برگزار می‌شود.

قربانیان گفت: مسابقات منطقه دو امروز، 10 تیرماه به میزبانی ادارات اوقاف رودسر(موقوفه طالب‌زاده) و لنگرود(آقا سیدمحمد سفید آستانه) با حضور متسابقین شهرستان‌های آستانه اشرفیه، لاهیجان، لنگرود، رودسر، املش و سیاهکل در حال برگزاری است. مسابقات منطقه سه به میزبانی اداره اوقاف تالش با حضور متسابقین شهرستان‌های تالش، ماسال و آستارا در 15 تیرماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha