۲۱۸ نمایشگاه صنایع دستی در سمنان برپا شد
کد خبر: 4137666
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹
در نوروز ۱۴۰۲

۲۱۸ نمایشگاه صنایع دستی در سمنان برپا شد

مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان با بیان اینکه برپایی نوروزگاه‌ها، نصب المان‌های نوروزی در معرفی استان به عنوان مقصد گردشگری سهیم بوده است، گفت: در ایام نوروز ۲۱ نمایشگاه صنایع دستی با ۲۱۸ غرفه و ۲۳ نوروز گاه در سطح استان برپا شده است.

ارسالی//  218 نمایشگاه صنایع دستی در سمنان برپا شد

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی و گردشگری استان، امیر کرم‌زاده، مدیرکل این اداره، عصر روز گذشته، 10 اردیبهشت، در مراسم تجلیل از خادمان ستاد اجرایی خدمات سفر استان، با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی با هدف ماندگاری مسافر در استان سمنان اجرا می‌شود، گفت: ایام عید نوروز سالجاری برگزاری این قبیل برنامه‌ها تجربه خوبی در راستای نحوه برگزاری و تلاش برای جذب مسافران به استان بوده است.

وی ادامه داد: تغییر استان از معبر به مقصد گردشگری همچنان با قدرت دنبال می‌شود، که در این راستا یکی از راه‌های تحقق این آرمان نیز اجرای برنامه‌های فرهنگی با برپایی نمایشگاه‌ها، سیاه چادر است که در کاهش تصادفات و افزایش ماندگاری مسافران نقش داشته است.

مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان با بیان اینکه برپایی نوروز گاه‌ها، نصب المان‌های نوروزی مواردی که توانست در معرفی استان به عنوان مقصد گردشگری سهمی داشته باشد، افزود: طی ایام نوروز سال جاری ۲۱ نمایشگاه صنایع دستی با ۲۱۸ غرفه و ۲۳ نوروز گاه در سطح استان سمنان برپا شده است.

کرم‌زاده با بیان اینکه دیگر هدف برپایی این نمایشگاه‌ها کمک به هنرمندان عرصه صنایع دستی برای فروش محصولات تولیدی خودشان است، متذکر شد: علاوه بر کمک به فروش محصولات این نمایشگاه‌ها فرصت خوبی را نیز برای معرفی صنایع دستی استان سمنان فراهم کرده است.

به گفته وی؛ در تصادفات جاده‌ای همراهان بیمار معمولاً برای اقامت ندارند که در این راستا برای این دسته افراد مسافر همراه‌سرا در حاشیه بیمارستان راه‌اندازی شد تا همراهان در کنار بیمار خود حضور داشته و هزینه‌های جانبی تصادف پیش آمده آنها نیز کاهش یابد.

انتهای پیام
captcha