فراخوان ثبت‌نام قرآنیان چهارمحال‌وبختیاری در کارگاه صوت و لحن
کد خبر: 4111734
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۱

فراخوان ثبت‌نام قرآنیان چهارمحال‌وبختیاری در کارگاه صوت و لحن

اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال‌وبختیاری در اطلاعیه‌ای از قرآنیان استان برای حضور در کارگاه تخصصی صوت و لحن با تدریس احمد ابوالقاسمی در شهرکرد دعوت کرد.

کارگاه تخصصی صوت و لحن

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال‌وبختیاری در اطلاعیه‌ای از تمامی قرآنیان استان برای حضور در کارگاه تخصصی صوت و لحن با تدریس احمد ابوالقاسمی در شهرکرد دعوت کرد.

با توجه به سفر کاروان قرآنی «شهید حاج قاسم سلیمانی» به استان همزمان با ایام شهادت این سردار شهید، شهرهای بروجن و شهرکرد در روز چهارشنبه، ۱۴ دی‌ماه که با حضور احمد ابوالقاسمی، مهدی غلام‌نژاد و حمیدرضا احمدی‌وفا انجام خواهد شد، کارگاه تخصصی صوت و لحن استاد ابوالقاسمی نیز به‌ همت اوقاف استان در حاشیه این سفر برگزار می‌شود.

این کارگاه تخصصی در روز ۱۴ دی‌ماه از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در سالن شهدای سازمان جهاد کشاورزی استان واقع در میدان جهاد شهرکرد برگزار می‌‌شود و از تمامی قرآنیان علاقه‌مند برای حضور در کارگاه صوت و لحن استاد ابوالقاسمی دعوت به‌عمل آمده است.

بر طبق فراخوان اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، افراد علاقه‌مند برای اعلام آمادگی حضور در این کارگاه ضروری است نام و نام خانوادگی خود را به سرشماره 10000114381 ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha