کارگاه تخصصی «صوت و لحن» در شهرکرد برگزار می‌شود
کد خبر: 4110475
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸
با حضور احمد ابوالقاسمی

کارگاه تخصصی «صوت و لحن» در شهرکرد برگزار می‌شود

کارگاه تخصصی «صوت و لحن» با حضور «احمد ابوالقاسمی»، ۱۴ دی‌ماه از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در سالن شهدای سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال‌وبختیاری برگزار می‌شود.

احمد ابوالقاسمی

محسن مولوی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به حضور کاروان قرآنی «شهید حاج قاسم سلیمانی» در استان همزمان با ایام شهادت این سردار شهید، گفت: شهرهای بروجن و شهرکرد در روز چهارشنبه، ۱۴ دی‌ماه میزبان کاروان قرآنی شهید سلیمانی با حضور احمد ابوالقاسمی، مهدی غلام‌نژاد، حمیدرضا احمدی‌وفا است و محمدهادی صلح‌جو نیز این کاروان را همراهی می‌‌کند.

وی با ذکر اینکه همزمان با حضور استاد ابوالقاسمی در استان یک کارگاه تخصصی صوت و لحن با تدریس این استاد در شهرکرد برگزار می‌شود، ادامه داد: این کارگاه تخصصی در روز ۱۴ دی‌ماه از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در سالن شهدای سازمان جهاد کشاورزی استان واقع در میدان جهاد شهرکرد برگزار می‌‌شود.

مولوی تأکید کرد: از تمامی قرآنیان علاقه‌مند برای حضور در کارگاه صوت و لحن استاد ابوالقاسمی دعوت به عمل می‌آید.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گفت: کاروان قرآنی شهید سلیمانی در سفر یک‌روزه به استان، در شهرهای بروجن و شهرکرد چند محفل انس با قرآن را با حضور عموم مردم و قرآنیان استان برگزار می‌کند که جزئیات این برنامه‌ها متعاقباً اعلام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha