صاحبان اصناف، افسران اقتصادی کشور هستند
کد خبر: 4104512
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵

صاحبان اصناف، افسران اقتصادی کشور هستند

فرمانده انتظامی استان گیلان صاحبان اصناف را افسران اقتصادی کشور در جبهه مبارزه با استکبار دانست و گفت: صنوف از ابتدای انقلاب اسلامی نقش بسیار خوبی در مقابله با نقشه‌های شوم دشمن ایفا کرده‌اند.

سردار عزیزاله ملکی فرمانده انتظامی گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان، سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی استان گیلان امروز، 13 آذرماه در همایش پلیس، امنیت و اصناف که با حضور مسئولان انتظامی و رؤسای اتاق اصناف، اتحادیه‌ها و مسئولان اداره صمت در سالن اجتماعات شهدا فراجا شهرستان رشت برگزار شد، صاحبان اصناف را افسران اقتصادی کشور در جبهه مبارزه با استکبار دانست و اظهار کرد: صنوف از ابتدای انقلاب اسلامی نقش بسیار خوبی در مقابله با نقشه‌های شوم دشمن ایفا کرده‌اند.

وی با اشاره به تعامل و ارتباط مستمر پلیس و اصناف، افزود: علی‌رغم تلاش‌های دشمن در سه ماهه اخیر، کارنامه درخشانی را در زمینه همدلی بین اصناف و پلیس در سطح استان شاهد بوده‌ایم.

فرمانده انتظامی استان گیلان به تلاش ناکام دشمن در تعطیلی بازار با تهدید مغازه‌داران توسط اراذل و اوباش اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین ماموریت‌های مجموعه انتظامی، برخورد با اینگونه از افراد و برقراری نظم و امنیت در جامعه به خصوص برای فعالیت اقتصادی در بازار است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه حدود هفت‌هزار واحد صنفی فاقد مجوز در سطح استان شناسایی شده است، تصریح کرد: اقدامات قانونی در خصوص اینگونه اصناف، با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در حال انجام است که این امر سبب کاهش آسیب‌های اجتماعی در سطح جامعه خواهد شد.

سردار ملکی با اشاره به بازدید و کنترل مستمر فعالیت اصناف به صورت محسوس و نامحسوس توسط پلیس در فضای مجازی و حقیقی، از بازاریان خواست در صورت مواجهه با هرگونه ناهنجاری و فعالیت غیرمجاز در سطح صنوف، مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام
captcha