برگزاری اختتامیه مسابقات قرآن وزارت نیرو با پیام آیت‌الله سبحانی
کد خبر: 4100295
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵

برگزاری اختتامیه مسابقات قرآن وزارت نیرو با پیام آیت‌الله سبحانی

رئیس مرکز قرآن و عترت دفتر امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو، با اشاره به جزئیات برگزاری مراسم اختتامیه چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی وزارت نیرو گفت: در این مراسم که با حضور وزیر نیرو برگزار می‌شود، پیام آیت‌الله سبحانی به این رویداد نیز قرائت خواهد شد.

مهدی قبادی، رئیس مرکز قرآن و عترت دفتر امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، با اشاره به جزئیات برگزاری مراسم اختتامیه چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی وزارت نیرو گفت: این مراسم صبح روز جمعه، ۲۷ آبان‌ماه با پیام مرجع عالیقدر حضرت آیت‌الله جعفر سبحانی آغاز خواهد شد.

همچنین اجرای این مراسم با شکوه قرآنی را استاد پیشکسوت؛ عباس سلیمی بر عهده دارد.

رئیس مرکز قرآن و عترت دفتر امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو افزود: در بخشی از این مراسم وحید نظریان قاری بین‌المللی کشورمان به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید می‌پردازد. اجرای گروه همخوانی قدر بخش دیگری از برنامه‌های این مراسم خواهد بود.

وی اظهار کرد: در این مراسم از حضور شایسته استاد مسعود نوری، نماینده کشورمان در مسابقات مالزی تجلیل خواهیم کرد و در نهایت از برگزیدگان این دوره از مسابقات با اهدای لوح یادبود و تقدیم هدایا تجلیل می‌شود. 

قبادی بیان کرد: داوری این مسابقات از روز چهارشنبه آغاز شده و امروز پنج‌شنبه به پایان می‌رسد و نهایتا روز جمعه در سالن برق منطقه‌ای تهران و به میزبانی توزیع برق تهران شاهد مراسم اختتامیه خواهیم بود. همچنین به نفرات اول مرحله استانی این رقابت‌ها مبلغ ۲۵ میلیون ریال، نفر دوم ۲۰ میلیون ریال و نفر سوم ۱۵ میلیون ریال هدیه نقدی و همچنین به نفر اول مسابقات مرحله کشوری مبلغ ۵۰ میلیون ریال، نفر دوم مبلغ ۳۰ میلیون ریال و نفر سوم ۲۰ میلیون ریال اعطا خواهد شد.

برگزاری اختتامیه مسابقات قرآن وزارت نیرو با پیام آیت الله سبجانی و تقدیر از دو چهره قرآنی

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha