اختلاف‌افکنی، تز تکراری دشمنان در برابر جمهوری اسلامی
کد خبر: 4091401
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱
مولوی اسحاق مدنی بیان کرد:

اختلاف‌افکنی، تز تکراری دشمنان در برابر جمهوری اسلامی

رئیس شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب گفت: امروز دشمنان می‌خواهند از همان تزی علیه جمهوری اسلامی استفاده کنند که علیه خلافت عثمانی استفاده کردند و آن خلافت را از بین بردند و رژیم نژادپرست صهیونیستی را در منطقه ایجاد کردند. آنها با این تز اختلاف افکنانه می‌خواهند حکومت و نظام اسلامی را دچار مشکل کنند اما کور خوانده‌اند.

مولوی اسحاق مدنی

به گزارش ایکنا، مولوی اسحاق مدنی، رئیس شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب چهارشنبه ۲۰ مهر، در سی‌وششمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی، با تبریک ولادت پیامبر(ص) و خیر مقدم به حضار گفت: امروز منافقین و دشمنان اسلام و ضررکنندگان از وحدت اسلامی مانند دوران پیامبر(ص) اختلاف‌افکنی می‌کنند زیرا وحدت قدرت می‌آورد و آنها نمی‌توانند ببینند امتی قدرتمند در مقابل‌شان وجود داشته باشد.

وی افزود: جمهوری اسلامی به حول و قوه الهی توانی پیدا کرده و دشمنان به خوبی می‌دانند که نمی‌توان با این کشور شوخی کرد و با زورگویی با آن رفتار کرد. خصوصا  وقتی می‌بینند از اطراف جهان اسلام شخصیت‌های برجسته‌ای به دعوت جمهوری اسلامی دور هم جمع شده‌اند تا برای امت اسلامی چاره‌اندیشی کنند.

مولوی اسحاق مدنی تصریح کرد: امروز دشمنان می‌خواهند از همان تزی علیه جمهوری اسلامی استفاده کنند که علیه خلافت عثمانی استفاده کردند و آن خلافت را از بین بردند و رژیم نژادپرست صهیونیستی را در منطقه ایجاد کردند. آنها با این تز اختلاف افکنانه می‌خواهند حکومت و نظام اسلامی را دچار مشکل کنند اما کور خوانده‌اند.

رئیس شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اضافه کرد: امروز امت اسلامی پشتوانه ملت و نظام ایران است و امت اسلامی تا حد زیادی بیدار شده و حقانیت جمهوری اسلامی ایران برای سراسر امت اسلامی روشن شده است. جمهوری اسلامی از نقیصه و اشکال پاک نیست اما مسئولان درصدد رفع این اشکالات هستند؛ نقایصی که آن هم بیشتردست ساخته دشمنان اسلام است.

اسحاق مدنی تاکید کرد: حداقل این است که اساس و آبروی اسلام با این نظام و رهبری با عزت رهبر معظم انقلاب حفظ شده و با ابرقدرتها با قدرت و شجاعانه برخورد می‌شود و این نعمت کمی نیست که باید قدر آن را بدانیم.

رئیس شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب تصریح کرد: امروز هم اگر خدای نخواسته از این نظام حفاظت نشود و امت اسلامی آن را تنها بگذارد یقینا وضع بسیار خطرناکی ایجاد می‌شود و تا قیامت کسی جرئت نمی‌کند اسمی از حکومت اسلامی و اسلام ببرد و انشالله با هوشیاری امت این روز سیاه فرا نخواهد رسید.

انتهای پیام
captcha