حفظ کرامت و قدردانی از خانواده شهدا و ایثارگران یک ضرورت است
کد خبر: 4067084
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۵
آیت‌الله فلاحتی:

حفظ کرامت و قدردانی از خانواده شهدا و ایثارگران یک ضرورت است

نماینده ولی‌فقیه در گیلان در دیدار با معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران را یک افتخار برشمرد و اظهار کرد: تداوم و ماندگاری انقلاب و نظام را مدیون خون شهدا و از خودگذشتگی این خانواده‌ها هستیم.

حفظ کرامت و قدردانی از خانواده شهدا و ایثارگران یک ضرورت است

به گزارش ایکنا از گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی‌فقیه در گیلان و امام جمعه رشت، امروز، ششم تیرماه در دیدار با سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران را یک افتخار برشمرد و اظهار کرد: تداوم و ماندگاری انقلاب و نظام را مدیون خون شهدا و از خودگذشتگی این خانواده‌ها هستیم.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با تاکید بر لزوم توجه به حفظ کرامت و قدردانی از زحمات خانواده شهدا در جمهوری اسلامی بیان کرد: مقام معظم رهبری همیشه قدردانی و اکرام از خانواده شهدا را یک اصل مهم در جمهوری اسلامی می‌دانند که این امر حاکی از اهمیت نقش بنیاد شهید در کشور است.

وی با بیان اینکه همه دستگاه‌ها باید در کنار بنیاد شهید برای حل مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران تلاش کنند، اضافه کرد: متأسفانه خانواده شهدا و ایثارگران در این سال‌ها با مشکلات مختلفی مواجه شده‌اند، لذا همه نهادها باید برای حل این مشکلات در کنار بنیاد شهید باشند.

همچنین در این دیدار، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، با بیان اینکه قدردانی از خانواده شهدا و ایثارگران یکی از وظایف اصلی بنیاد شهید در کشور است، ابراز کرد: انقلاب اسلامی ماندگاری و موفقیت‌های خود را مدیون خون پاک شهیدان و خانواده های آنان است.

وی با تأکید بر لزوم توجه به حل مشکلات خانواده ایثارگران در کشور افزود: یکی از دلایل انجام سفرهای استانی، شناسایی مشکلات ایثارگران و جانبازان در هر استان و تلاش برای حل این مشکلات است. در این سفر استانی نیز مشکلات ایثارگران استان بررسی و پیگیری خواهد شد.

معاون رییس جمهور از تلاش مجموعه دولتمردان برای زمینه‌سازی در جهت بهره‌گیری بهینه از منابع کشور در بستر تحقق عدالت و پاسخگویی مناسب به مطالبات به‌حق مردم خبر داد و گفت: دولت سیزدهم، مردم داری، مردم دوستی و خدمت بی‌منت و صادقانه به مردم را در بستر اقتدار روزافزون کشور در حوزه منطقه‌ای و بین‌المللی جستجو می‌کند و به فضل الهی با بهره‌گیری از تمامی امکانات و ظرفیت‌های موجود کشور، آینده‌ای روشن و امیدبخش برای ایران اسلامی رقم خواهد خورد.

انتهای پیام
captcha