درختکاری به نام سید شهدای مقاومت در لبنان
کد خبر: 4037643
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۷

درختکاری به نام سید شهدای مقاومت در لبنان

حزب‌الله لبنان به مناسبت یادبود فرماندهان شهید مقاومت، پویش درختکاری را به نام شهید سید عباس الموسوی، سید شهدای مقاومت در تپه‌ها و ارتفاعات بعلبک راه‌اندازی کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از العهد، در پویش درختکاری شهدای مقاومت، برخی مسئولان لبنانی از جمله علی المقداد؛ نماینده پارلمان لبنان، حسین النمر؛ مسئول حزب‌الله در بقاع لبنان، مهندس خالد یاغی؛ مسئول جهاد سازندگی لبنان، احمد ریّا؛ مسئول رسانه‌ای حزب‌الله و شماری از روحانیون و اعضای گروه پیشاهنگی امام مهدی(عج) شرکت داشتند.
 
المقداد در سخنانی با تأکید بر اهمیت طرح درختکاری و کاشتن بذر عشق و امید در دل مردم لبنان، گفت: این طرح بدین جهت اجرا می‌شود که به جهانیان بگوییم ما فرزندان این سرزمین هستیم و امکان ندارد ظلم و استعمار یا قیمومیت را بپذیریم.
 
وی افزود: درختانی که امروز کاشته می‌شود، بدان جهت است که بگوییم مقاومت در قلب دوستدارانش و در مقابل دشمن صهیونیستی و تکفیری راسخ و پابرجاست.
 
النمر نیز در سخنانی بر اهمیت راه‌اندازی طرح درختکاری به نام فرماندهان شهید مقاومت تأکید کرد و گفت: این کار برای پایه‌گذاری این حرکت و کاشتن بذر محبت و دوستی است تا به شهدا بگوییم که ما به زودی در جاهای دیگر نیز نهالی می‌کاریم تا نهال شما تا ابد پابرجا بماند.

انتهای پیام
captcha