رونمایی از ۷ عنوان کتاب دفاع مقدس در تبریز
کد خبر: 3973785
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۴

رونمایی از ۷ عنوان کتاب دفاع مقدس در تبریز

هفت عنوان کتاب دفاع مقدس، با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی و جمعی از نویسندگان، در تبریز رونمایی شد.

رونمایی از ۷ کتاب دفاع مقدس در تبریزبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، هفت عنوان کتاب دفاع مقدس با حضور سردار اصغر عباسقلی‌زاده، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و جمعی از نویسندگان، عصر روز گذشته، چهارم خردادماه رونمایی شد.

عباسقلی‌زاده، مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس آذربایجان شرقی در این مراسم با اشاره به اینکه در نشر خاطرات دفاع مقدس کوتاهی شده است، گفت: هرکس که می‌تواند برای ماندگاری رشادت‌ها و دلاوری‌های شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران کمک کند باید به عرصه بیاید چرا که این عزیزان به خاطر آسایش و امنیت کشور جانفشانی کرده‌اند.

وی افزود: هشت سال دفاع مقدس سرشار از فداکاری‌ها و ایثارهای مردمان پاک این سرزمین است که در راه اسلام و قرآن از هیچ چیزی دریغ نکرد و باید تا ابد نام و یاد شهدا در جامعه زنده نگه داشته شود.

عباسقلی‌زاده با تأکید بر اینکه یکی از جامع‌ترین وصیت‌نامه‌های شهدا، متعلق به سردار سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» است، گفت: ایشان از برترین شخصیت‌های تاریخ کشورمان است که به وظایف خود در جبهه‌های مختلف مانند جنگ تحمیلی، سیل، زلزله، مبارزه با اشرار شرق، مبارزه با داعش و... عمل کرده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با بیان اینکه مسئولان باید به معنای واقعی کلمه مسئول باشند، افزود: آن دنیا حتماً می‌پرسند که آقای مسئول برای شهدا چه کار کرده‌اید؟ بیایید دست به دست هم بدهیم تا شاید کمی از شرمندگی‌مان کم شود.

در پایان این مراسم از آثاری مانند «سدی که لبخند زد» به قلم حسین قربانزاده، «فاتح» به کوشش رضا قلیزاده، «مَن، اَمَن» با نویسندگی اسماعیل هدایتی، «ماه خندان» نوشته فرید صادقیان، «اخلاق در آئینه شعر پایداری» به کوشش معصومه فتحی، «خط خون» نوشته غلامحسن قرجه داغی‌پور و «صبحانه به وقت انفجار» به کوشش جلال محمدی رونمایی شد.

انتهای پیام
captcha