دفاع مقدس شاهکار جهادی یک ملت بود
کد خبر: 3919394
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲

دفاع مقدس شاهکار جهادی یک ملت بود

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی گفت: هشت سال دفاع مقدس شاهکار جهادی بی بدیل یک ملت بود که در تاریخ ماندگار است.

دفاع مقدس شاهکار جهادی یک ملت بودبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، سردار اصغر عباسقلی‌زاده، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان امروز، ششم شهریورماه در جلسه هماهنگی برنامه‌های چهل سالگی دفاع مقدس، گفت: هشت سال دفاع مقدس شاهکار جهادی بی بدیل یک ملت بود که در تاریخ ماندگار است.

وی از این دوران به عنوان پیشانی افتخارات دفاعی ملت ایران نام برد و گفت: رشادت‌ها، فداکاری‌ها و از جان گذشتگی‌های رزمندگان و آحاد مردم در این دوران را کسی نمی‌تواند کتمان کند.

سردار عباسقلی‌زاده، با اشاره به اینکه اجرای برنامه‌های ابتکاری در هفته دفاع مقدس امسال نمود بیشتری خواهد داشت،گفت: چهل سالگی دفاع مقدس امسال با اجرای نمایشگاه‌های توانمندی‌های متنوع نظامی و دفاعی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و معنوی نیرو‌های مسلح گرامی داشته می‌شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی با اشاره به شرایط ویژه کرونایی در کشور و آذربایجان‌شرقی،افزود: تمامی برنامه‌ها و بزرگداشت‌های دفاع مقدس امسال با رعایت کامل موازین و مقررات ابلاغی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا و ضوابط بهداشتی اجرا می‌شود.

 سردار عباسقلی‌زاده، از انتخاب هفته سوم اسفندماه امسال به عنوان هفته آذربایجان و نقش مردم آذربایجان‌شرقی در طول دوران دفاع مقدس خبر داد و گفت: همه ما ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام، وظیفه داریم تمام توان خود را برای نشان دادن نقش مردم فهیم و انقلابی آذربایجان در دوران دفاع مقدس به کار ببندیم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی از رسانه‌های خبری و گروهی درخواست کرد تا در اجرای باشکوه و بهتر برنامه‌های مربوط به گرامیداشت دفاع مقدس، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های استان را همچون سال‌های گذشته یاری کنند.

انتهای پیام
captcha