اهدای حواله ۵۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در لرستان
کد خبر: 3744482
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۶

اهدای حواله ۵۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در لرستان

گروه اجتماعی ـ در راستای برگزاری هشتمین همایش «جهادی مهرورزی» در لرستان، حواله ۵۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند اهدا شد.

اهدای حواله ۵۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در لرستان 

به گزارش ایکنا از لرستان، در هشتمین همایش «جهادی مهرورزی» که عصر چهارشنبه، 14 شهریور با حضور مدیرعاملان مؤسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها در سالن همایش‌های بانک صادارات خرم‌آباد برگزار شد، حواله ۵۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در لرستان اهدا شد.
مؤسسه بین‌المللی خیریه «آبشار عاطفه‌ها» در سراسر کشور ۴۰۰ شعبه دارد که یازده شعبه از آن‌ها در استان لرستان است و کمک‌های مردمی را برای تهیه جهیزیه نوعروسان نیازمند جمع‌آوری می‌کند.
در همین راستا، هر بار یکی‌از استان‌های کشور میزبان برگزاری همایش «جهادی مهرورزی» است که معمولاً در استان‌های برخوردار این کمک‌ها جمع‌آوری و در استان‌های محروم توزیع می‌شود.

آبشار عاطفه‌ها برای تحقق ازدواج آسان 10 هزار سری جهیزیه را به زوج‌های جوان کشور تقدیم کرده است

محمدرضا فولادی، مدیرعامل سازمان مردم‌نهاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، در مراسم اهدا 500 سری جهیزیه به نوعروسان لرستانی گفت: این 500 جهیزیه توسط خیرین سراسر کشور جمع‌آوری‌شده و نوعروسان لرستانی بعد از گذراندن دوره‌های آموزشی که برای تشکیل خانواده ضروری بوده به آن‌ها تعلق خواهد گرفت.
وی با بیان این‌که فرهنگ فراهم آوردن شرایط لازم برای ازدواج جوانان از مباحثی بوده که پیشوایی دینی همیشه بر آن تأکید کرده‌اند، افزود: سازمان مردم‌نهاد آبشار عاطفه‌ها برای تحقق ازدواج آسان امسال بیش‌از 10 هزار سری جهیزیه را به زوج‌های جوان کشور تقدیم کرده است.
فولادی ادامه داد: بیشتر کارکنان این مجموعه را اقشار ضعیف جامعه تشکیل داده‌اند و مایه فخر و مباهات این سازمان بوده که بیش‌از 98 درصد کارکنان آن را بانوان تشکیل می‌دهند.
مدیرعامل سازمان مردم‌نهاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها با بیان این‌که سازمان مردم‌نهاد آبشار عاطفه‌ها در حوزه‌های مختلفی فعالیت می‌کند، تصریح کرد: برای کمک به درمان اقشار ضعیف جامعه بیش از هشت هزار و 500 پزشک متخصص در این سازمان به‌صورت رایگان بیمار را درمان می‌کنند و علاوه بر آن بیش‌از 400 بیمارستان و درمانگاه در سراسر کشور با این مجموعه همکاری گسترده‌ای دارند.
وی با بیان اینکه در حوزه‌های مانند اشتغال‌زایی و کمک به افراد آسیب دیده از هشت وادی طبیعی سازمان آبشار عاطفه‌ها خدمات قابل توجهی انجام داده، خاطرنشان کرد: امروز بیش از چهار هزار و 500 خانواده که قبلاً تحت پوشش این مجموعه بوده‌اند با دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی این مؤسسه توانمند شده‌اند.
فولادی ادامه داد: در حوزهٔ کمک به آسیب دیدگاه حوادث طبیعی مانند سیل و زلزله نیز این مجموعه فعالیت‌های درخوری انجام داده به‌طور مثال سال گذشته در راستای کمک به زلزله‌زدگان منطقه سر پل ذهاب بیش از سه میلیارد و 500 میلیون کمک نقدی به آسیب‌دیدگان صورت گرفت.

 

انتهای پیام

 

captcha