اهدای ۵۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند لرستانی
کد خبر: 3743750
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰

اهدای ۵۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند لرستانی

گروه اجتماعی ـ معاون استاندار لرستان با اشاره به برگزاری همایش جهادی «مهرورزی» در لرستان، اظهارکرد: در این همایش ۵۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند لرستانی توسط سازمان خیریه آبشار عاطفه‌ها اهدا خواهد شد.

اهدا ۵۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند لرستانی

به گزارش ایکنا از لرستان، حبیب‌الله خجسته‌پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان، امروز دوشنبه، ۱۲ شهریور در جمع خبرنگاران اظهارکرد: تاکید رهبری و ریاست جمهوری این است که خدمات دولت به سمع و نظر مردم برسد.
وی به برگزاری همایش جهادی «مهرورزی» در لرستان اشاره و با ذکر این مطلب که این همایش روز چهارشنبه هفته جاری در سالن اجتماعات بانک صادرات برگزار می‌شود، اظهارکرد:در این همایش ۵۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند لرستانی اهدا خواهد شد.
خجسته‌پور با اشاره به این‌که در شناسایی نوعروسان نیازمند لرستانی، جامعه هدف توسط شعبه استانی سازمان مردم‌نهاد خیریه آبشار عاطفه‌ها در لرستان شناسایی شده است، تصریح کرد: سازمان‌های مردم نهاد در حوزه خیریه ظرفیت‌های بزرگی در کشور هستند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به این‌که سازمان مردم‌نهاد خیریه آبشار عاطفه‌ها در لرستان پیشنهاد تهیه جهیزیه برای نوعروسان لرستانی در قالب برگزاری یک همایش را ارائه کرد، افزود: اهدا ۵۰۰ سری جهیزیه با حضور مدیران استانی آبشار عاطفه‌ها و مدیرعامل این موسسه در خرم‌آباد برگزار می‌شود این در حالی‌است که به هر زوج، حداقل پنج قلم جهیزیه اهدا می‌شود.
وی در ادامه به برگزاری مراسم نکوداشت خدمات فرهنگی و عمرانی محمدرضا حافظی، رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز با حضور وزیر آموزش و پرورش در بروجرد اشاره کرد و گفت: این مراسم روز پنج‌شنبه هفته جاری در بروجرد برگزار می‌شود این در حالی‌است که بازدید از روند مرمت و بازسازی دبیرستان حضرت امام(ره) شهرستان بروجرد از دیگر برنامه‌های وزیر آموزش و پرورش در سفر به بروجرد خواهد بود.

انتهای پیام

captcha