پاسخ کوبنده سپاه به رژیم صهیونیستی، گوشه‌ای از توانمندی ایران را به نمایش درآورد
کد خبر: 4210962
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۹

پاسخ کوبنده سپاه به رژیم صهیونیستی، گوشه‌ای از توانمندی ایران را به نمایش درآورد

استاندار کردستان گفت: به تازگی تنها از بابت تنبیه و بازدارندگی، گوشه‌ای از توانمندی ایران توسط نیروی هوافضای سپاه با همراهی پدافند هوایی ارتش، در پاسخ به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ما در سوریه به نمایش گذاشته شد.

اسماعیل زارعی کوشا، استاندار کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان امروز، 29 فروردین در مراسم رژه نیروهای مسلح که به مناسبت روز ارتش در سنندج برگزار شد، گفت: رهبر معظم انقلاب در همه دوران‌های پرتلاطم، هدایت جامعه را با نگاه تیزبینشان برعهده داشتند و از طریق تکیه بر توانمندی‌های نظامی و دفاعی کشور، امروز یکی از بزرگ‌ترین قدرت‌های نظامی دنیا هستیم.

وی افزود: به تازگی تنها از بابت تنبیه و بازدارندگی، گوشه‌ای از توانمندی ایران توسط نیروی هوافضای سپاه با همراهی پدافند هوایی ارتش، در پاسخ به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ما در سوریه به نمایش گذاشته شد.

استاندار کردستان با بیان اینکه این نظام بر پایه اسلام بنا نهاده شده است، بیان کرد: نظام اسلامی بر اساس فرامین رهبر حکیم و پیامبرگونه، امروز دست به اقدامی می‌زند که همه دشمنان و دوستان ملت را در دنیا انگشت به دهان می‌گذارد و کسانی را که دل در گرو آزادگی دارند، خوشحال می‌کند.

وی تأکید کرد: این پاسخ کوبنده به رژیم صهیونیستی، کسانی را که به زعم باطل خود برای نظام اسلامی خواب‌های آشفته می‌دیدند، در بهت فرو برد که افتخاری بزرگ و ناشی از برکت خون شهداست.

زارعی‌کوشا، اسلامی بودن، ولایی بودن، مردمی بودن، خودکفایی، انضباط و سادگی را از ویژگی‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: امروز همه این ویژگی‌های که وجه تمایز ارتش کشورمان با دیگر ارتش‌های جهان است، مایه سربلندی کشور و ملت ماست.

وی در پایان گفت: ولایی بودن به معنای فرمانبری از فرمان رهبری است که در جایگاه نیابت ولی‌عصر (عج) ایستاده است و با درایت نیروهای مسلح را مدیریت می‌کند.

انتهای پیام
captcha