۱۲۶۴ نوعروس خراسان‌جنوبی راهی خانه‌بخت شدند
کد خبر: 4210885
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۶

۱۲۶۴ نوعروس خراسان‌جنوبی راهی خانه‌بخت شدند

معاون حمايت و سلامت خانواده كميته امداد امام خميني (ره) خراسان جنوبي از اهداي ۱۲۶۴ سری جهيزيه در سال  ۱۴۰۲ خبر داد.

سید رضا حسینی، معاون حمايت و سلامت خانواده كميته امداد امام خميني (ره) خراسان جنوبيبه گزارش ایکنا از خراسان جنوبی به نقل از اداره روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته‌امداد امام‌خمینی(ره) خراسان‌جنوبی، سید رضا حسینی، معاون حمايت و سلامت خانواده كميته امداد امام خميني (ره) خراسان جنوبي افزود: این سری جهیزیه شامل یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، لباسشوئی و جاروبرقی بوده و ارزش ریالی هر سری جهیزیه با قیمت کارخانه بیش از  ۳۲۰ میلیون ریال است.

وی با بیان این که ازدواج به عنوان محبوب‌ترین بنا و اقدام در دین اسلام است و به دنبال خود نوعی مصونیت از گناه و آلودگی روح را به همراه خواهد داشت افزود : کمک هزینه ازدواج به شکل نقدی به نوعروسان مساعدت می‌شود.

حسینی ادامه داد: در کمک هزینه ازدواج که به شکل کالا اهدا می شود سعی شده کالاهای اساسی سبد جهیزیه تهیه شود که به علت خرید بدون واسطه از مراکز تولید، این کالاها با قیمت مناسب تهیه و اهدا می‌شود.

معاون حمايت و سلامت خانواده كميته امداد امام خميني (ره) خراسان جنوبي با اشاره به اینکه اهداف اين نهاد در زمينه ترويج ازدواج و گسترش فرهنگ اصيل اسلامي در بر پائي ازدواجهاي آسان، كم هزينه و پايدار و تسهیل و ترویج ازدواج مجدد زنان سرپرست خانوار دانست تصریح کرد:  ارزش ریالی کل جهیزیه توزیع شده بیش  ۳۹۸ میلیارد ریال است.  

وی با اشاره به طرح‌های مختلف کمیته امداد امام خمینی (ره) در زمينه توانمندسازي مددجويان بیان کرد: این نهاد با اجرای طرح‌های مختلف زمینه کمک رسانی هر چه بهتر خیران و نیکوکاران به خانواده‌های نیازمند را فراهم کرده است که  امیدواریم با همكاري و مشاركت حامیان در امر ازدواج، بتوانیم چنين فضايی را براي خانواده‌های تحت حمايت توسعه و فراهم کنیم.

انتهای پیام
captcha