ضرورت تقویت حلقه‌های میانی برای گسترش سبک زندگی قرآنی
کد خبر: 4210882
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۰

ضرورت تقویت حلقه‌های میانی برای گسترش سبک زندگی قرآنی

فعال قرآنی فلارد چهارمحال و بختیاری با تصریح بر حضور همزمان همه بانوان در فعالیت‌های قرآنی، بر ضرورت تقویت حلقه‌های میانی برای گسترش سبک زندگی قرآنی در جامعه تاکید کرد.

مجید رحمانی، فعال قرآنی فلارد چهارمحال و بختیاری، در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به فعالیت‌های جامعه قرآنی عصر در فلارد اظهار کرد: این فعالیت‌ها از سال ۱۳۹۹ آغاز شد و همچنان با تشکیل کلاس‌های متعدد قرآنی در شهر‌ها و روستا‌های استان چهارمحال و بختیاری ادامه دارد.

وی افزود: کارگروه پویش ستاره‌های زمین یک ماه قبل از آغاز ماه مبارک رمضان در فلارد تشکیل و برنامه‌ریزی‌هایی در این زمینه انجام شد که تشکیل گروه رسانه‌ای و شبکه مجازی قرآنی و مصاحبه با پیشکسوتان و فعالان قرآنی فلارد برای دعوت عموم مردم به برنامه‌ها از آن جمله است.

این فعال قرآنی به تشکیل میز خدمت قرآنی در نماز جمعه و برخی مساجد شهرستان فلارد اشاره کرد و گفت: در این میزها جلسات قرآنی خانگی نیز تبلیغ می‌شود. همچنین امسال برای ثبت نام پویش ستاره‌های زمین، غرفه‌ای در سطح شهرستان راه‌اندازی کردیم که حدود 10 هزار بازدیدکننده داشتیم و حدود دو هزار و ۳۰۰ نفر برای تلاوت سوره قدر سر سفره‌های افطار و ۱۸۵ مورد برای راه‌اندازی جلسه جدید قرآنی خانگی ثبت نام شد.

رحمانی درباره مهم‌ترین راهکار‌ها برای تعمیق سبک زندگی قرآنی در بین عموم مردم جامعه گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بر تشکیل حلقه‌های میانی برای گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه تاکید دارند؛ بنابراین باید گفت بسترسازی در این زمینه مهم‌ترین کار است.

وی به برخی خاطرات خود از فعالیت‌های قرآنی در فلارد اشاره کرد و افزود: حضور بانوان در فعالیت‌های قرآنی شهرستان و پیوستن آن‌ها به شبکه مجازی فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی، جلوه‌ای کم نظیر از علاقه همه مردم به معارف قرآنی است.

انتهای پیام
captcha