حجت‌الاسلام حسین انصاریان: خدا وعده داده زمین از لوث وجود ظالم پاک می‌شود
کد خبر: 4210589
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۴

حجت‌الاسلام حسین انصاریان: خدا وعده داده زمین از لوث وجود ظالم پاک می‌شود

حجت‌الاسلام حسین انصاریان در پیامی نوشت: خدا را شاکرم که در این ایام، استجابت دعاهای مکرر در ماه مبارک رمضان و التجاء به محضر ربوبی برای نابودی هیمنه کفر و ظلم و نفاق و شکست رژیم غاصب اسرائیل را به دست مومنینی با تکیه به ایمان و اعتقاد، مشاهده نمودیم.

حجت‌الاسلام حسین انصاریان: خدا وعده داده که زمین از لوث وجود ظالم پاک می‌شود

به گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی حجت‌الاسلام والمسلمین حسین انصاریان، این مفسر قرآن همزمان با عملیات وعده صادق پیامی صادر کرد.
متن این پیام به شرح زیر است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
«فَإِذَا جَاءَ وَعْدُ أُولَاهُمَا بَعَثْنَا عَلَیْکُمْ عِبَادًا لَنَا أُولِی بَأْسٍ شَدِیدٍ فَجَاسُوا خِلَالَ الدِّیَارِ وَکَانَ وَعْدًا مَفْعُولًا»
 
پس هنگامی که [زمان ظهور] وعده [عذاب و انتقام ما به کیفر] نخستین فسادانگیزی و طغیان شما فرا رسد، بندگان سخت پیکار و نیرومند خود را بر ضد شما برانگیزیم، آنان [برای کشتن، اسیر کردن و ربودن ثروت و اموالتان] لابه لای خانه‌ها را [به طور کامل و با دقت] جستجو می‌کنند؛ و یقیناً این وعده‌ای انجام شدنی است.
 
خدا را شاکرم که در این ایام، استجابت دعاهای مکرر در ماه مبارک رمضان و التجاء به محضر ربوبی برای نابودی هیمنه کفر و ظلم و نفاق و شکست رژیم غاصب اسرائیل را به دست مومنینی با تکیه به ایمان و اعتقاد، مشاهده نمودیم.
 
این وعده الهی است که روزی زمین از لوث وجود ظالم پاک و به دست صالحان خواهد رسید.
 
«وَلَقَدْ کَتَبْنَا فِی الزَّبُورِ مِنْ بَعْدِ الذِّکْرِ أَنَّ الْأَرْضَ یَرِثُهَا عِبَادِیَ الصَّالِحُونَ»
 
همانا ما پس از تورات در زبور نوشتیم که زمین را بندگان شایسته ما به میراث می‌برند.
 
در این لحظه رحمت واسعه الهی را برای تمام شهیدان و مدافعان حریم اسلام خصوصاً شهدای حمله اخیر رژیم غاصب در سوریه و شهدای غزه مسئلت می‌نمایم.
 
از محضر حضرت حق ظهور آخرین ذخیره الهی وجود مقدس حضرت حجة ابن الحسن روحی له الفداه را عاجزانه مسئلت می‌نمایم و از خداوند می‌خواهم توفیق خدمت به آستان آن حضرت را به همه ما عنایت بنماید.
 
فقیر حسین انصاریان
۶ شوال ۱۴۴۵ ه. ق
مطابق با ۲۷ فروردین ۱۴٠۳ ه. ش
انتهای پیام
captcha