نخستین کاروان راهیان‌نور کارمندان ادارات فارس در سال 1403 اعزام شدند
کد خبر: 4210478
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۴

نخستین کاروان راهیان‌نور کارمندان ادارات فارس در سال 1403 اعزام شدند

مسئول بسیج ادارات سپاه فجر فارس از اعزام نخستین کاروان راهیان‌نور کارمندان ادارات این استان در سال جاری به اردوی راهیان نور خبر داد.

اعزام نخستین کاروان راهیان‌نور کارمندان ادارات فارسشهرام قاسمی، مسئول بسیج ادارات سپاه فجر فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس،‌ با اعلام این خبر گفت: با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بسیج ادارات فارس نخستین کاروان راهیان نور کارمندان ادارات استان در سال 1403 به اردوی راهیان‌نور اعزام شدند که مراحل بعدی اعزام‌ها هم در تابستان و پاییز انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه این کاروان متشکل از 12 دستگاه اتوبوس بود، افزود: در این مرحله 500 نفر از کارمندان دستگاه‌های اجرایی شهرستان‌های شیراز، سپیدان، کوه‌چنار، کازرون، نورآباد، مرودشت، جهرم، نی‌ریز، فیروزآباد و فسا اعزام شدند.

قاسمی با تصریح اینکه در هر کاروان از راویان برجسته خادم شهدا و روحانی استفاده می‌شود، گفت: این اردو طی روزهای 26 تا 28 فروردین‌ماه جاری و به مدت سه روز برگزار می‌شود.

مسئول بسیج ادارات سپاه فجر فارس هدف از برگزاری این اردوها را معنویت‌افزایی، بصیرت‌افزایی و آشنایی و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به اقشار مختلف مردم با عنایت به در پیش‌رو بودن دومین اجلاسیه سراسری شهدای فارس در آبان‌ماه سال جاری عنوان کرد.

انتهای پیام
captcha