پاسخ کوبنده ایران نشان از اقتدار هوافضای جمهوری اسلامی است
کد خبر: 4210405
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۳
بیانیه‌ تبلیغات اسلامی مازندران در پی پاسخ کوبنده به رژیم اشغالی

پاسخ کوبنده ایران نشان از اقتدار هوافضای جمهوری اسلامی است

اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران در بیانیه‌ای به پاسخ کوبنده و مقتدر ایران اسلامی به اسرائیل واکنش نشان داد.

پاسخ کوبنده و مقتدر ایران اسلامی به رزیم اشغالیبه گزارش ایکنا از مازندران، اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران در پی پاسخ کوبنده و مقتدر ایران اسلامی به رژیم صهیونیستی خبیث بیانیه‌ای به شرح ذیل منتشر کرد.

بسم رب الشهداء و الصدیقین
«وَالْحَمْدُ لِلّهِ قاِصمِ الجَّبارینَ مُبیرِ الظّالِمینَ» (بخشی از دعای افتتاح)

ستایش خدای را که درهم شکننده سرکشان و نابودکننده ستمکاران است.

به فضل خداوند متعال و عنایات خاصه حضرت ولی عصر(عج) و در عصر رهبری و زعامت حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای فرمانده کل قوا، با دست توانمند فرزندان و سربازان انقلاب اسلامی ایران عزیز، شب گذشته پاسخ کوبنده و غرورآفرین سپاه پاسداران مقتدر و ارتش باصلابت ایران اسلامی، قلب مسلمانان و آزادیخواهان در سراسر جهان را شاد و دنیای استکبار را در سیاهی و تحیر فرو برد.

بی‌شک این پاسخ کوبنده که وعده آن را امام خامنه‌ای عزیز در روز‌های قبل، به همه دنیا اعلام کرد نشان از اقتدار، پیشرفت و دست برتر سامانه‌های موشکی و هوافضای جمهوری اسلامی ایران است که نتیجه سال‌ها مجاهدت و تلاش بی‌وقفه سربازان و فرماندهان بزرگ این سرزمین است که در سال‌های متمادی سختِ تحریمی به آن دست پیدا کرده‌ایم.

این اقتدار را مدیون رشادت‌ها و خون‌های بر زمین ریخته مردانی هستیم که نام آشنای آنها این روز‌ها قلب‌های ما را به سمت ایمان حقیقی و الهی هدایت می‌کند. 

سازمان تبلیغات اسلامی مازندران و مجامع مردمی وابسته به همراه مردم غیور و ولایتمدار دیار علویان ضمن پاسداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت از جمله سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، شهید احمد متوسلیان، پدر موشکی ایران شهید تهرانی مقدم و همه شهدای محور مقاومت، حمایت قاطع خود را از پاسخ شایسته‌ ایران اسلامی به اسرائیل غاصب و جنایتکار اعلام می‌دارد.

انتهای پیام
captcha