آتشفشان محور مقاومت صهیونیست‌ها را در آتش خواهد سوزاند
کد خبر: 4210356
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۳
آیت‌الله اعرافی در تجمع حوزویان:

آتشفشان محور مقاومت صهیونیست‌ها را در آتش خواهد سوزاند

مدیر حوزه‌های علمیه کشور خطاب به سران رژیم کودک‌کش صهیونیستی اظهار کرد: سپاه انقلاب اسلامی و آتشفشان قهر ملت‌های مسلمان و محور مقاومت شما را در شعله‌های آتش خواهد سوزاند.

به گزارش ایکنا به نقل از خبرگزاری حوزه، آیت‌الله علیرضا اعرافی دقایقی قبل در تجمع حوزویان در مدرسه علمیه فیضیه قم با حمایت کامل از عملیات «وعده صادق» و ضربات کوبنده دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران بر پیکره پوشالی رژیم جنایتکار صهیونیستی، تصریح کرد: امروز همه معادلات تغییر کرده است و محور مقاومت اسرائیل را در درون اراضی اشغالی محصور کرده است، این مایه افتخار امت اسلام است.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور تصریح کرد: امروز اسرائیل جنایتکار و کودک‌کش در درون خانه‌های غصبی مورد هجوم موشک‌ها و پهپادهای جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت است و این قیام عظیم و آتشفشان ادامه خواهد داشت و صهیونیست های جنایتکار را سرکوب خواهد کرد.

به گفته آیت الله‌اعرافی دکترین انقلاب اسلامی انتخابات میان فلسطینیان اصیل از هر دین و مذهبی است و این مسئله یک اصل پذیرفته شده بین‌المللی است.

وی خطاب به سران رژیم کودک‌کش صهیونیستی اظهار کرد: سپاه انقلاب اسلامی و آتشفشان قهر ملت‌های مسلمان و محور مقاومت شما را در شعله‌های آتش خواهد سوزاند.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور تصریح کرد: امروز روز پیروزی امت اسلامی و شکست دشمنان است. امروز همه معادلات عالم تغییر کرده است و قدرت جدید در جهان متولد شده و آمریکا و همپیمانانش دیگر کدخدای عالم نیستند. آفرین بر سپاه قهرمان ما.

به گفته آیت‌الله‌اعرافی گفتمان انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران، گفتمان اخلاق، معنویت، آزادی، رهایی و مقابله با مستکبران است.

مدیر حوزه های علمیه تصریح کرد: مستکبران عالم بدانند که اگر دست از پا خطا کنند، ضربات محکم‌تر خواهد بود.

انتهای پیام
captcha