حال و هوای معتکفان مسجد الاقصی در پایان ماه مبارک رمضان + فیلم و عکس
کد خبر: 4209688
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۲

حال و هوای معتکفان مسجد الاقصی در پایان ماه مبارک رمضان + فیلم و عکس

صحن‌های مسجدالاقصی در 10 روز آخر ماه مبارک رمضان شاهد حضور سه هزار فلسطینی از قدس و سرزمین‌های اشغالی سال 1948 بود که برای اعتکاف در این مسجد شریف حاضر شده بودند.

حال و هوای معتکفان مسجد الاقصی در پایان ماه مبارک رمضان + فیلم و عکس

به گزارش ایکنا به نقل از الجزیره، صحن‌های مسجد الاقصی شاهد آخرین ساعات حضور معتکفانی است که بنا به یک سنت دیرینه در دهه پایانی ماه مبارک رمضان در این مسجد اعتکاف کرده بودند. 

مسجد الاقصی در 10 روز آخر ماه مبارک رمضان شاهد حضور سه هزار فلسطینی از قدس و سرزمین‌های اشغالی سال 1948 بود که برای اعتکاف در این مسجد مبارک حاضر شده بودند.

صحن‌های این مسجد در ماه مبارک رمضان امسال به‌طور فزاینده‌ای شاهد برپایی چادرها و خیمه‌های کوچک از سوی جوانانی بود که در آن معتفک شده بودند و خود را در یک دهه اخیر ماه مبارک رمضان وقف عبادت و دعا کرده و اکنون رفته‌رفته آماده می‌شوند تا این اعتکاف را به پایان ببرند تا در ماه رمضان آینده بار دیگر در این مکان مقدس حضور یابند.

حضور معتکفان در این مسجد در ماه مبارک رمضان امسال با محدودیت‌های مضاعف از سوی اشغالگران صهیونیست مواجه بود، به شکلی که در روزهای گذشته به شماری از این خیمه‌ها هجوم بردند و ده‌ها معتکف را دستگیر کردند.

در ادامه عکس و ویدئوهایی از حال و هوای نماز صبح آخرین روز ماه مبارک رمضان در مسجد الاقصی را مشاهده می‌کنید.
 
 
 
 

 

انتهای پیام
captcha