درس‌گفتارهای میرفتاح در فرهنگسرای اندیشه
کد خبر: 4209463
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۹

درس‌گفتارهای میرفتاح در فرهنگسرای اندیشه

مدرسه عالی علوم انسانی «روزگار نو» با مشارکت فرهنگسرای اندیشه، درس‌گفتارهای فصل بهار را در حوزه‌های ادبی و علوم انسانی برگزار می‌کند.

به‌ گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای اندیشه،  کارگاه‌های «هنر نویسندگی» و «عشق و سیاست در سعدی» در قالب درس‌گفتارهای فصل بهار توسط مدرسه عالی علوم انسانی «روزگار نو» با مشارکت فرهنگسرای و تدریس سیدعلی میرفتاح برگزار می‌شود.

بر اساس برنامه اعلامی؛ کارگاه «هنر نویسندگی»، سه‌شنبه‌ها ساعت ۱۸ و کارگاه «عشق و سیاست در سعدی»، چهارشنبه‌ها ساعت ۱۸، تشکیل خواهند شد.

هر یک از کارگاه‌ها در 10 جلسه برگزار شده و محل برگزاری آن، خانه‌ احمد فردید به نشانی خیابان انقلاب، خیابان برادران مظفر شمالی، کوچه مهربان است.

به گزارش ایکنا؛ سید علی میرفتاح متولد سال 1346، روزنامه‌نگار و نویسنده است. وی علاوه بر روزنامه‌نگاری چندین کتاب نیز تألیف کرده است که می‌توان به کتاب‌های «گیت دخانی» (1395) و «شمسیه‌ی لندنیه» (1397) هر دو از نشر پیدایش اشاره کرد.

میرفتاح همچنین در عرصه فیلمنامه‌نویسی نیز فعالیت داشته است؛ فیلمنامه‌‌های مستند «مانکن‌های قلعه‌ حسن‌خان» (سام کلانتری، 1395) و مجموعه‌ی تلویزیونی «خاطرات مرد ناتمام» (صادق کرم‌یار، 1391)  از آثار او به شمار می‌رود.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام  با  شماره ۰۹۳۳۵۴۴۷۸۹۲ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام
captcha