توزیع روزانه 1500 افطاری ساده در بقاع متبرکه البرز
کد خبر: 4205964
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴

توزیع روزانه 1500 افطاری ساده در بقاع متبرکه البرز

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز گفت: درایام ماه مبارک رمضان امامزادگان مجری طرح ضیافت الهی با توزیع روزانه 1500 وعده افطاری ساده از زائران و مجاوران این اماکن متبرکه پذیرایی می‌کنند.

افطاری ساده

حجت‌الاسلام و المسلمین علی دشتکی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به اینکه درایام ماه مبارک رمضان امامزادگان استان میزبان اجرای طرح «ضیافت الهی» هستند، افزود: در ماه مبارک رمضان در پنج امامزاده شاخص برنامه‌هایی با دعوت از سخنرانان مطرح کشوری به صورت ویژه برگزار می‌شود.

وی افزود: این ویژه برنامه‌ها در امامزادگان طاهر (ع) مهرشهر کرج، محمد (ع) حصارک کرج، حسن (ع) کرج، حیدر(ع) کلاک کرج و عبدالله (ع) محمدشهر کرج اجرا می‌شود.

دشتکی با بیان اینکه در تمام این بقاع متبرکه خیمه‌های معرفت نیز برپا است، گفت: این خیمه‌ها با حضور مبلغان علوم دینی اقدام به فعالیت های فرهنگی در زمینه کودک و نوجوان، مشاوره امور خانواده، مشاوره امور جوانان، مشاوره وقفی و... می‌کنند.

این مسئول توضیح داد: علاوه براین در این خیمه‌ها، جلسات پرسش و پاسخ و کلاس های آموزشی هم برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز با اشاره به توزیع افطاری در برخی از امامزاده‌های استان افزود: یکی از برنامه‌های اوقاف و امور خیریه ترویج افطاری ساده در طرح ضیافت الهی است که در این راستا در امامزادگان مجری طرح ضیافت الهی با توزیع روزانه 1500 هزار وعده افطاری ساده از زائران و مجاوران این اماکن متبرکه پذیرایی خواهد شد.

انتهای پیام
captcha