جلسات قرآنی ماه رمضان در مساجد و مدارس برگزار شود
کد خبر: 4204635
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۱

جلسات قرآنی ماه رمضان در مساجد و مدارس برگزار شود

نماینده ولی ‌فقیه در استان گیلان با اشاره به آغاز ماه مبارک رمضان و اهمیت تلاوت قرآن در این ماه گفت: در ماه رمضان بعضی از روحانیون شاخص را به نوعی تشویق کنید و جلسه قرآنی در مساجد و مدارس جدی گرفته شود و به نوجوانان هم بها دهید.

آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی ‌فقیه در استان گیلان امروز، 20 اسفندماه در ششمین گردهمایی ائمه جمعه شهر‌های گیلان در آستانه ماه مبارک رمضان با اشاره به تأثیرات تبلیغ دین خدا توسط مبلغان اظهار کرد: امروز فرهیختگان اسلام و عالمان دین همواره در حال تلاش برای نگه داشتن امت اسلامی در مسیر هستند و اگر این حجم از تبلیغ دین خدا نبود، معلوم نیست رسانه‌های جهانی چه بر سر ملت‌ها می‌‌آوردند.

وی با اشاره به جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم مظلوم غزه و مشکلات روحی و روانی نظامیان صهیونیستی افزود: یک نشریه پزشکی در انگلستان گفته است بیش از دو سوم نظامیان صهیونیستی دچار اختلالات روحی و روانی هستند.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه نیروهای مقاومت درصدد پراکنده کردن شهرک‌نشینان صهیونیستی هستند، گفت: برای صهیونیست‌ها دو  چیز خیلی مهم و سخت بوده که یکی از آن‌ها جنگ فرسایشی است.

امام جمعه رشت با اشاره به ‌سطح آگاهی و بینش مردم در انتخابات امسال، تصریح کرد: این انتخابات یک آزمون مردمی بود و جبهه انقلاب و مردم آگاهانه در میدان حاضر شدند و هوشیارانه رأی دادند که باید قدر دانست.

وی با اشاره به توطئه بدخواهان در جهت حاضر نشدن مردم پای صندوق‌های رأی گفت: بدخواهان از محرم امسال مدام در گوش جبهه بی‌تفاوت‌ها می‌خواندند که «در عزاداری شرکت نکنید» اما صالحان و پاکان و اهل دیانت و مسجد همه آمدند؛ همین کار را در انتخابات کردند و گفتند پای صندوق حاضر نشوید اما جبهه انقلاب همه آمدند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان انتخابات ۱۴۰۲ و حضور حماسه‌ساز مردم پای صندوق‌های رأی را نشان‌دهنده ظرفیت‌های ارزشمند مردمی دانست و بیان کرد: ما وظیفه داریم قدر این مردم را بدانیم.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به آغاز ماه مبارک رمضان و لزوم تلاوت قرآن در این ماه گفت: در ماه رمضان بعضی از روحانیون شاخص را به نوعی تشویق کنید و جلسه قرآنی در مساجد و مدارس جدی گرفته شود و به نوجوانان هم بها دهید.

انتهای پیام
captcha