بهترین راه مقابله در جنگ تبلیغاتی و ترکیبی، جهاد تبیین است
کد خبر: 4202530
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۸

بهترین راه مقابله در جنگ تبلیغاتی و ترکیبی، جهاد تبیین است

فرمانده نیروی زمینی ارتش، با بیان اینکه امروز راهبرد دشمنان تحریف واقعیت‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی جهت مأیوس کردن مردم و عدم حضور در انتخابات است، گفت: بهترین راه مقابله در جنگ تبلیغاتی و ترکیبی، جهاد تبیین است.

امیر حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش، امروز، نهم اسفندماه، در گردهمایی فرماندهان و مسئولان یگان نیروی زمینی استان‌های آذربایجان‌شرقی و اردبیل، حضور در انتخابات را معیار و ملاک ولایت‌مداری دانست و گفت: ارتش ما یک ارتش انقلابی و معنوی است و شرکت در انتخابات یک حق اجتماعی و یک وظیفه شرعی و قانونی است و حضور پرشور و پر نشاط در انتخابات یک عمل صالح و الهی است.

وی ادامه داد: نگاه تمام دنیا به برگزاری انتخابات در ایران و این انتخابات یکی از وجوه بارز و درخشان جمهوری اسلامی ایران است چرا که امروز راهبرد دشمنان تحریف واقعیت‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی جهت مأیوس کردن مردم و عدم حضور در انتخابات است و بهترین راه مقابله در جنگ تبلیغاتی و ترکیبی، جهاد تبیین است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: دشمنان می‌خواهند با کمرنگ کردن حضور مردم در پای صندوق‌های رأی نقشه‌هایشان را علیه جمهوری اسلامی ایران عملی کنند، اما مردم بصیر ما به ویژه نیرو‌های مسلح با حضور همگانی در پای صندوق‌های رای نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین صالحی نسب، رئیس اداره عقیدتی، سیاسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران هم گفت: انتخابات به عنوان یکی از مردمی‌ترین مؤلفه‌های جمهوری اسلامی ایران از آغاز پیروزی انقلاب تاکنون مورد توجه دوستان و دشمنان بوده است و همواره دشمنان را بر آن داشته تا با ناامید کردن ملت از نظام، مردم را از حق قانونی و اجتماعی و سیاسی خود یعنی حق تعیین سرنوشت دور نگاه دارد.

وی افزود: از اهداف نظام سلطه در انتخابات نفوذ در حاکمیت کشور، بستری برای بی‌ثبات‌سازی، فراهم نمودن بستری برای مشروعیت زدایی انتخابات و فرصتی برای فتنه‌انگیزی در جامعه است.

انتهای پیام
captcha